Gå til innhold

. .

spaix
 Share

Anbefalte innlegg

hehe...for en tråd... :lol:

I rekken av dumme påstander så kan jo jeg komme med en!

Hva om demperne/fjærene dine er utrolig dårlige, slik at når bilen setter seg bak, så går hjulene oppi innerskjermen og dermed ikke går rundt..

hehe, det hørtes jo ut som en mulighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 181
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hehe...for en tråd... :lol:

I rekken av dumme påstander så kan jo jeg komme med en!

Hva om demperne/fjærene dine er utrolig dårlige, slik at når bilen setter seg bak, så går hjulene oppi innerskjermen og dermed ikke går rundt..

nei akkurat fjærene veit jeg ikke er dårlig:P for det veit jeg faktisk HVA ER:P HAHA enderlig noe jeg forstod oxo:P haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, det var egentlig ment som en guide/tips!

Står så sykt mye bra i de bøkene!

Alt du vil/kan lære om bilen din, omtrent :)

ja men det som er problemet er at jeg ikke kommer til å lese den:P kunne godt kjøpt den, men hadde nok bare stått å tatt støv:P akkurat som førekort boka:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn fram ei vannpumpetang og legg deg under bilen å klem bremserørene bak flate. Spinner den ikke da trenger du mer effekt ;)

Eller bare slipp opp bremsen litt så den ikke stopper bakhjula dine. Lykke til :D

hva gjør jeg hvis jeg skal ha bremser igjen da:P? klemmer dem opp igjenn:P?

skal du ha bremser igjen bak er det bare å klemme andre vei;) så slipper bremsevæska forbi igjen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn fram ei vannpumpetang og legg deg under bilen å klem bremserørene bak flate. Spinner den ikke da trenger du mer effekt ;)

Eller bare slipp opp bremsen litt så den ikke stopper bakhjula dine. Lykke til :D

skal du ha bremser igjen bak er det bare å klemme andre vei;) så slipper bremsevæska forbi igjen :wink:

er det de kobber røra? bremse røra liksom? de brune/besje eller åssen farge det er på dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det de kobber røra? bremse røra liksom? de brune/besje eller åssen farge det er på dem?

nei for all del ikke klemm på dem! det må være på bremse slangene! rett før kalipperne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei for all del ikke klemm på dem! det må være på bremse slangene! rett før kalipperne :D

åjaaa de gummi slangene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åjaaa de gummi slangene?

yepp. men den som er riktig. altså den som går inn til calipperen, (den store metall klompen som sitter på bremse skiva) sånn for sikkerhets skyld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer!

aaa(I) da førstår jeg:) for jeg har lufta bremsene før er det de slangene?

ja, man kan godt si det sånn. det eneste er bare det at man egentlig skal lufte med lufte nipplen på calipperen (metallklompen som bremseklossene sitter inni) //om du ikke gjore det da//

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer!

aaa(I) da førstår jeg:) for jeg har lufta bremsene før er det de slangene?

ja, man kan godt si det sånn. det eneste er bare det at man egentlig skal lufte med lufte nipplen på calipperen (metallklompen som bremseklossene sitter inni) //om du ikke gjore det da//

ja for skifta bremser å da tok jeg av den gummi slangen å så tok en kamerat å trykte på bremsen for å få ut luft eller noe,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...