Adyb Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 hei. lurer på om de er mulig å sjå dvd på min spiller? han cd veksler bake og nav. går de ann og gjør noe slik jeg kan spille av en dvd eller en cd med dvd format? er ikkje helt sikker på ka spillern heter. men den står på en 1998 cupe. eller er de noen oppgraderinger man kan gjøre for at den blir bedre? takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adyb Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Nei, navi spilleren bak er kun for navigasjon. Har du TV tuner kan du koble på en dvd spiller på viode inputen der evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adyb Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 okey, er det mulig å kjøpe dvd veksler? og bytte ut me den andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Ikke til filmbruk, du kan sette inn CD veksler som kan lese MP3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 tjuvlåner denne tråden litt... denne tv tuneren, hvor kan jeg få tak i den ? min bil er en 2003 mod 3 serie med navi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adyb Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 tjuvlåner denne tråden litt... denne tv tuneren, hvor kan jeg få tak i den ? min bil er en 2003 mod 3 serie med navi. www.bimmernav.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 den kostet jo litt og da, uansett så er det vel ikke mulig å bruke nå grunnet det digitale bakkenettet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpinaV8 Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 hei. lurer på om de er mulig å sjå dvd på min spiller? han cd veksler bake og nav. går de ann og gjør noe slik jeg kan spille av en dvd eller en cd med dvd format? Om du har (som jeg forstår) NAV og ikke TV-tuner så er svaret nei. Men om du får tak i en TV tuner (helst MK2 eller høyere) på Ebay er det langt enklere. Med en TV tuner kan du koble til en video kilde, men dessverre bare med composite som gir et heller dårlig resultat. Om du leser en av mine nyere innlegg her, er det rimlig greit å modifisere til SCART, noe som gir betydelig bedre bilde. Så var det lyden da... Composite inngangen gir deg anledning til mono lyd. Så det blir ikke helt som hjemmekinoen Men takket være I-bus kan forsterkerene lures til å ta lyden fra en annen kilde (f.eks S/Pdif på DSP, tape eller CD på andre). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adyb Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 har tv tuner men i og med at dem han begynt med riks tv så får jeg ikkje inn noe. men takk for svaret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Du kan sette inn en RiksTV tuner da Den går på 12V den. Bare legge opp en IR extender foran for eks. Og bruke AV ingangen på nåværende TV tuner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adyb Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 hadde vør stili de men lure på å sette inn http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 en sånn viss knappene på ratte fungerer med denne spilleren. viss ej skal ha den spilleren jeg har no so må jeg vell ha blaupunkt. så vekkje ka som er best og gjer. tips ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alvern Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Låner denne tråden litt jeg også! Har en '01 E46 Touring med Monitor (TV-versjonen) og kassett spiller. Har hørt at man ikke kan koble på cdveksler når man har tv-tuner? Er det noen måte å gjøre dette på, og isåfall hvordan? Ny BMW eier, så mye som er nytt for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Går fint med veklser om du har tvtuner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alvern Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Flott, da har jeg fått feil info! Beklager min uvitenhet, men hvilken veksler bør benyttes i en slik bil? Er de orginale dyre og dårlige, eller er de det beste/eneste alternativet? Eventuellt noen annen som anbefales? Takk for all hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå