Gå til innhold

nav og cd spiller i min bmw e46


Anbefalte innlegg

hei. lurer på om de er mulig å sjå dvd på min spiller? han cd veksler bake og nav. går de ann og gjør noe slik jeg kan spille av en dvd eller en cd med dvd format?

er ikkje helt sikker på ka spillern heter. men den står på en 1998 cupe.

eller er de noen oppgraderinger man kan gjøre for at den blir bedre?

takk for svar.

1cm9316ls0f6mlhyuh1y.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. lurer på om de er mulig å sjå dvd på min spiller? han cd veksler bake og nav. går de ann og gjør noe slik jeg kan spille av en dvd eller en cd med dvd format?

Om du har (som jeg forstår) NAV og ikke TV-tuner så er svaret nei. Men om du får tak i en TV tuner (helst MK2 eller høyere) på Ebay er det langt enklere. Med en TV tuner kan du koble til en video kilde, men dessverre bare med composite som gir et heller dårlig resultat. Om du leser en av mine nyere innlegg her, er det rimlig greit å modifisere til SCART, noe som gir betydelig bedre bilde.

Så var det lyden da... Composite inngangen gir deg anledning til mono lyd. Så det blir ikke helt som hjemmekinoen :-) Men takket være I-bus kan forsterkerene lures til å ta lyden fra en annen kilde (f.eks S/Pdif på DSP, tape eller CD på andre).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Låner denne tråden litt jeg også!

Har en '01 E46 Touring med Monitor (TV-versjonen) og kassett spiller. Har hørt at man ikke kan koble på cdveksler når man har tv-tuner? Er det noen måte å gjøre dette på, og isåfall hvordan?

Ny BMW eier, så mye som er nytt for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott, da har jeg fått feil info!:)

Beklager min uvitenhet, men hvilken veksler bør benyttes i en slik bil? Er de orginale dyre og dårlige, eller er de det beste/eneste alternativet? Eventuellt noen annen som anbefales?

Takk for all hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...