spaix Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 noen som har sjekka den ut:P? feit som f!!! http://www.finn.no/finn/viewimage?finnk ... 056879.jpg
EirikL Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 Utvendig var den sånn passe, men interiøret var stygt som fean Men cabrioletversjonen så mer fristende ut!
Bmw_325i_ Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 Denne skulle vel vært i tulletråden? det skulle vel den andre tråden hans også vært
fish Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 Henrik Fisker har en fortid hos BMW. Fra -89 til -92 arbeidet han for BMW Technik GmbH. Han står bak eksteriøret til BMW Z8. Etter BMW jobbet han for FORD, med designansvaret for Aston Martin. Etter FORD, startet han Fisker Coachbuild der han brukte eksisterende serieproduserte biler og bygget dem enda mere lukseriøse. Nå har han altså kastet seg inn i miljøbølgen, og produserer egne biler som f.eks Karma. På Karma er aluminiumsrammen levert av Norsk Hydro. http://karma.fiskerautomotive.com/
Sjøbuse Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 mye bil med rart navn igrunn. honda må vel være den beste. info hentet fra wikipedia Honda : In 2001, Honda intended to release an automobile known as the Fit in Asian markets as the Honda Fitta on the European market. However, in Swedish and Norwegian, fitta is a crude reference to female genitalia, and the vehicle was rebranded Honda Jazz.
Rabies Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 Hmmm, nå fikk jeg plutselig lyst til å importere en Honda Jazz
[space] Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 For ikke å snakke om bilen som er oppkalt etter den norske nasjonalretten; Grandis ...men synes ikke dette er tulletrådmateriale, så lenge en holder seg til Fisker. Interessant nok konsept, og pluginhybrid er nok veien det går.
spaix Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Skrevet Juli 22, 2009 ":2zc3jtgo]For ikke å snakke om bilen som er oppkalt etter den norske nasjonalretten; Grandis...men synes ikke dette er tulletrådmateriale, så lenge en holder seg til Fisker. Interessant nok konsept, og pluginhybrid er nok veien det går. enig:D
Hanzo/// Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 Dette er faktisk en drømme bil jeg har. Hadde jeg hatt pengene hadde jeg hatt denne bilen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå