Danny89 Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 helt sinnsyk softgun i 1:1 str. replica av Desert Eagle 50.cal stilig lårhylster i slitestærkt materiale.. husker ikke specs på pistolen men.. Bud ønskes
janO Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 er det mekanisk "lad for hvert skudd", eller gass? Gas blowback?
Danny89 Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Skrevet Juli 22, 2009 ja.. den er like stor som i virkelig heten.. er en sinnsyk virkelighetsnær modell.. Den er fjørbasert med mekanisk lading. må dra skinna bak hver gang.. ligger godt i hånda.. ikke plastik dette her... skyter folk til blods.. har selv erfart:P det nærmeste gass pistol man kommer uten Co2
Danny89 Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Skrevet Juli 22, 2009 har den ikke her hjemme.. ligger på loftet til far.. hehe.. skal stoppe innom og sjekke alt slikt i morgen.. mener jeg har orginal boksen til den liggende der også.. vekt er vel på ca 1kg? more or less.. hva er fps? hehe.. der ser du hva jeg veit:P
Danny89 Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Skrevet Juli 22, 2009 Bud på 650,- Notert vet ikke helt specs .... har den ikke her hjemme.. ligger på loftet til far.. hehe.. skal stoppe innom og sjekke alt slikt i morgen.. mener jeg har orginal boksen til den liggende der også.. vekt er vel på ca 1kg? more or less.. hva er fps? hehe.. der ser du hva jeg veit:P
Danny89 Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Skrevet Juli 22, 2009 Har også en Taurus PT92 9mm softgun som ligger der kom jeg på.. litt mer skrap enn Desert eagelen. bare for og bli kvitt det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå