Chris_325iM Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Sola skinte og alt var bra, så jeg vaska bilen og tenkte jeg kunne ta noen bilder, men tror du ikke det begynte å regne så snart jeg tok fram kameraet? jaja, ble noen da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Ser jo bare heilt super ut den,er det ein ting eg ikkje liker er det sideblinken ved hovudlykta,ellers såg den super fin ut likte godt det siste bildet, ser aggresiv ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Litt kjedelige motiver, men en strålende fin bil ser det ut til... Det siste bilde var dog best, og det kunne ha blitt enda bedre om du kun hadde hatt bjørkealeen i bilde, i stedet for gården i bakgrunn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Pen bil! Er det et klistermerke du har på venstre side-skjørt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 hella angeleyes i stedet kanskje?? pen bil ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Er det et klistermerke du har på venstre side-skjørt eller? Jeg tipper han har bilstein dempere Fet E36! Likte felgene og høyden veldig godt. Ser blank ut også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 hella angeleyes i stedet kanskje?? pen bil ellers. Hæ? De ser jo så ekstremt jalla ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 hella angeleyes i stedet kanskje?? pen bil ellers. Hæ? De ser jo så ekstremt jalla ut.... Jalla? tja, ligner vel litt på noen av de chrome-lyktene kanskje, men jeg synes faktisk de ser bedre ut i mørket jeg da.. Men d er min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Mye ris og lite ros her synes jeg. Pen bil, låvene i bakgrunn ble litt forstyrrende på noen bilder, men ellers synes jeg de var bra=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 er ikke ment som ris fra meg alle fall. bare så d er sagt synes bilen er riktig å ser bra ut. bakgrunnen bryr jeg meg ikke om i grunn. ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 synest ikke det var så stykt med den låven i bilde jeg fikk liksom ett "country" look i bilde såg bra ut dette ü Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Hella er klart penere, men de du har er pene de også. bilen så jo dønn strøken ut og riktig look, og fargen e jo helt orgasmisk så 10 + fra min side, dog kunne tatt noen bilder inni og syns e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 han hadde jo disse jalla look lyktene fra hella før. mye finere med de lyktene som er på nå syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Cluet med hella lyktene er at man må kjøpe de med sort bakgrunn. Ikke chrome. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Hella lyktene kan aldri bli fine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå