Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sola skinte og alt var bra, så jeg vaska bilen og tenkte jeg kunne ta noen bilder, men tror du ikke det begynte å regne så snart jeg tok fram kameraet? :evil: jaja, ble noen da...

gyzlwc7wuej71qmud9qp.jpg

kzr63hvx9gi37sciuzzq.jpg

3w29kc3m928me90tib35.jpg

o16o6zlf3cfgoiqmtbxu.jpg

n5dv2uvshns5rrao6g9x.jpg

wgo33ds7p2rkumlvu4rg.jpg

Skrevet

Ser jo bare heilt super ut den,er det ein ting eg ikkje liker er det sideblinken ved hovudlykta,ellers såg den super fin ut likte godt det siste bildet, ser aggresiv ut 8)

Skrevet

Litt kjedelige motiver, men en strålende fin bil ser det ut til... Det siste bilde var dog best, og det kunne ha blitt enda bedre om du kun hadde hatt bjørkealeen i bilde, i stedet for gården i bakgrunn!

Skrevet
Er det et klistermerke du har på venstre side-skjørt eller? :)

Jeg tipper han har bilstein dempere ;)

Fet E36! Likte felgene og høyden veldig godt. Ser blank ut også :)

Skrevet
hella angeleyes i stedet kanskje?? pen bil ellers.:)

Hæ? De ser jo så ekstremt jalla ut....

Jalla? tja, ligner vel litt på noen av de chrome-lyktene kanskje, men jeg synes faktisk de ser bedre ut i mørket jeg da.. Men d er min mening :)

Skrevet

Mye ris og lite ros her synes jeg.

Pen bil, låvene i bakgrunn ble litt forstyrrende på noen bilder, men ellers synes jeg de var bra=)

Skrevet

er ikke ment som ris fra meg alle fall. bare så d er sagt :wink: synes bilen er riktig å ser bra ut.:) bakgrunnen bryr jeg meg ikke om i grunn. ;p

Skrevet

Hella er klart penere, men de du har er pene de også. bilen så jo dønn strøken ut og riktig look, og fargen e jo helt orgasmisk så 10 + fra min side, dog kunne tatt noen bilder inni og syns e ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...