Gå til innhold

villmanskjøring i Danmark

Share

Anbefalte innlegg

hvis folk virkelig er så opptatt å bli filmet for galskapen sin, for så å bli publisert over alt på nettet så hvorfor ikke gjøre det på bane? hvis det ikke er adrenalin nok så gå å ta en overdose på noe :P da går det ikke utover uskyldige mennesker hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvorfor skal den være grensa for lappen være 20? da forflytter du jo bare problemet da, kjempelurt tenkt!:x

Er jo gode eksempler disse som kjørte seg i hjel i tunnelen, var mellom 23 og 30 år alle mann... hjelper INGENTING å forskyve aldersgrensa, det vil dø folk uansett, eller til slutt blir grensa så høyt satt at norges eldste mann ikke kan få ta førerkort engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, du er både teit og dum som GENERALISERER unge, det finns også MANGE, eller faktisk de fleste som er både gode sjåfører og har hodet med seg.. :wink:

for det andre så kødda jeg litt, men ikke kom å si at getaway-serien er kjip eller ghostrider er kjedelig. Men idiotkjøring som på filmen har ingen respekt fra min side, heller ikke alt innenfor politiet/lovverket, det tar jeg ikke seriøst... men fartsgrenser og sunn fornuft respekterer jeg. So keep calm boys:lol:

Nå er jeg forholdsvis ung selv (23) og jeg mente ikke alle unge selvfølgelig.

Som du sa er det mange unge som har vettet med seg, så er det de som må "vise" seg for kameratene/venninnene sine og det er da det ofte går galt.

Gateaway-serien er rein skjær idioti etter min mening. Dette er filmer/serier som oppfordrer til fart på offentlige veier.

jeg er selvsagt enig med deg på den vise seg-delen ja, det er som regel det som ender opp tragisk, jeg var så heldig at jeg hadde fornuften selv fra da jeg fikk lappen, jeg burna opp flere sett dekk og syns det er mer morro enn å kjøre fort.. :) dermed setter jeg ikke andre i fare, derfor blir jeg jævli forbanna over gamle idioter som mener alle er så jævli farlige og verdensmestere, jeg sier det ærlig jeg at jeg syns jeg er langt bedre enn mange av de eldre i trafikken, begynte å kjøre bil i 11-års alderen og føler at fornuften har jeg i behold.. det gjelder overhode ikke 80% av de som ferdes på veien, UANSETT alder, faktisk enda verre blant de eldre, men de overgår ikke de verste tilfellene av unge, men de unge der er jo idioter uansett, i trafikken eller ikke som regel. :wink:

at du begynte å kjøre bil i 11års aldern har vel med at du bor så langt innpå skævven at du hadde ikke klart å kjøre på noen om du hadde prøvd en gang (grunnet at det ikke bor stort andre enn deg der) vil nå si at det er uansvarlig å begynne å kjøre bil i 11års aldern på egenhånd. etter min mening burde førerkortgrensen vært 20år eller mer.. ser jo i en eller annen lokalavis/vg osv at noen har kjørt ihjel uskyldige mennesker eller seg selv. samme om personen er 18 eller 65. folk må begynne å ta mer ansvar i trafikken. man leker faktisk med mange liv når man driver sånn som disse getaway filmene osv. rein skjær galskap! total idioti.

Er forsåvidt enig med deg der 745, det er jo noen ganger at man tar en større sjanse for å kjøre forbi en som kjører i 60 i 80 sonen enn en som kjører i fartsgrensen. Dette er jo noe alle gjør. Og det er mange eldre som ikke burde hatt lappen grunnet dårlig syn, hørsel osv.

Jeg også kjørte da jeg var mindre, dette var på egen grunn vel å merke på jorde med både mobed og bil.

Jeg er ikke enig det 325 sier om at førerkortgrensen skulle vert høyere, 20 åringer er nå like ille som 18 åringer.

Når det kommer til ansvar og respekt for trafikken er jeg 110% enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si at politimannen var noe mer hensynsfull.. Kjører like fort og ansvarsløst som han i BMW. Fortsetter og fortsetter.. Avslutte? Nei!

Bra gjort av purken å dra gjennom 50-sona i 180

jevla smarting..

syntes politiet skulle løst det på en annen måte, enn å forfølge han så lenge og skape flere farlige sitvasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skryter av alle kjørekurs han har og hvor flink han er til og kjøre..

Hjelper det å kunne kjøre bil hvis man punkterer i 180 i 50 sona? tror ikke det..

Hadde det vært en DTM-sjåfør som hadde gjort det samme som politimannen hadde han fått den lange leksa om sånt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponert av at han faktisk blinket ut av en rundkjøring.

Politiet burde absolutt avsluttet denne jakten rimelig fort. Samma hva han har gjort. Ikke verdt å risikere uskyldige trafikanter.

Setter også spørsmål til politiets vurdering av egensikkerhet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dem begynte faktisk først å snakke om at han kom til å miste lappen når han kræsja i politiet første gangen. 30 dagers fengels for det der? I norge hadde du nok fått en del verre straff. Tviler du noen gang hadde fått tilbake lappen hvis det hadde skjedd i norge. Når man tenker seg om så trur jeg at alle er enig om at det er kanskje det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en grunn til att politiet må høre med sentralen eller overordna om dei får lov til å bevege seg over 140km/t...

er vel ganske enkelt att man må vurdere om man setter andre enn seg sjølv og den man forfølger i fare...

om den regelen gjelder fortsatt eller om antall km/t er riktig veit eg ikkje men syns likevel det er en fin regel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet i denne situationen burde absolutt ha avsluttet jakten, de hadde skilt nummeret og flere fartsovertredelser. De skapte nærmest like mange trafikk farlige situationer som føreren av Bmw'en, de hadde kun lysene og sirenen som hjelpe middel. En døv mann kunne godt over veien flere plasser over denne videon og blitt påkjørt for at han ikke hørte sirene eller så bilen.

Jeg er helt enig i at dette er grov idioti. Han burde fått fengsel og muligens ikke fått lappen igjen på et flertall år. For evig og alltid syns jeg er litt mye, en person (nesten) hvem det enn er vill ha lært av det.

Nei for de som har baner å kjøre på, ras fra dere der. For oss som ikke har det, vell. Vi må kanskje finne andre fritids sysel som frimerke samling eller noe lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...