Gå til innhold

89 mod. 325 i turbo M-tech 2 vurderes solgt.


furis81
 Share

Anbefalte innlegg

hmm, altsa en grom bil, men! 83.000 uten motor for en orig 325 som ikke er m-tech tror jeg neppe du faar. bilen er ettersom jeg farstar ikke 100% rustfri heller?

100% rustfri er den vel kanskje ikke... Men MEGET bra for rust vil jeg hvertfall si den er...

Veldig bra e30 og det er garantert ikke mange igjen i samme stand som dette karosseriet her.

Er det du som har bygget motoren??

Nei, det er nok bmw_boy som jeg kjøpte den av.. (Han som la ut den andre annonsen du linket til)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 months later...

bilen er sef vinterlagret... har ikke vinterdekk!! jeg kommer til å bygge den om til onginal 325 motor om ingen viser interesse.. da får jeg nok det jeg vil ha.. og beholder mye dyre deler fra turbo oppsettet.. jeg kan selge utenom.... :)

Det er forøvrig bare å fjerne 4 ledninger på tilleggsprutet og turbosystemet for å få den orginal har orginal hjerne liggende...

Bilen fungere forøvrig utmerket å kjøre.. man må bare lære sej å kjøre etter tillegssprutet for å ikke drukna motoren.. dvs.. må bør ligge under 2800 omdreininger eller over 3600 på langvarig kjøring.. bilen drukner ikke i bensin om man gir på fra 0-160...... har en jævlig dårlig video fra mob jeg kan legge ut link til.. :)

Hadde ikke nok strekning til å gi mere på.. videoen er sef utført lovlog på bane.. hehe.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder er flott Eksos..

Nei lite kin på å bytte desverre Lianes..

Er vel vanskelig å få solgt en cab i disse dager :( kunne byttet om jeg fikk solgt min 2003mod 316 først... trenger penger til ett nytt prosjekt... :) Vi for se.. hadde du tenkt å bytte likt da i tilfelle??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder er flott Eksos..

Nei lite kin på å bytte desverre Lianes..

Er vel vanskelig å få solgt en cab i disse dager :( kunne byttet om jeg fikk solgt min 2003mod 316 først... trenger penger til ett nytt prosjekt... :) Vi for se.. hadde du tenkt å bytte likt da i tilfelle??

korleis det blir med bytte likt og sant for vi ta der og da. Men var rondtom 80 - 90 eg skulle ha før bilen då so. eu ok i to år .. pm om du finner ut nåke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...