[space] Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Skal bytte del nr.5 her: Link til deler: http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... 2V1C1B1R2R 06 - SEXKANTMUTTER MED FLÄNS (Org) (M10-10 ZNS3) Betyr det at jeg kun trenger 2 10mm fastnøkler? (1 til å skru og en til å holde igjen) Eller er det forskjellig mål ute og går? Kjipt å skru av hjul og oppdage en ikke har riktig verktøy... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 støttestagene sitter med en mutter, du trenger en 17mm på utsiden, og en 16 eller 17 mm på insiden for å holde igjen Veldig simpel operasjon som tar maks 10 min om du har gjort det før... he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 Ok. Har sett det bli gjort Får se hva jeg får til etter jobb. Må bare kjøpe jekk først... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 ":3t5l2p11]Ok. Har sett det bli gjort Får se hva jeg får til etter jobb. Må bare kjøpe jekk først... kjøpe jekk først faktisk.... Du er kanskje i oslo nå? Ellers så kunne du lånt plass og verktøy her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 Det er nok gjort på 10 min om en har rett verktøy... Når en som meg har jekket opp bilen, og FORTSATT mangler ting, da tar det dager... Så er like langt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 Stor takk til Mr. Arnesens døgnåpne mekk og pils Bilen er en drøm nå! Bare en liten firehjulskontroll fra perfeksjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Fin kvelds aktivitet En øl og olje på fingrene, kan ikke bli bedre. Bare hyggelig å hjelpe til, selvom vi ble litt frustrerte over den fjøra hehe Vær oppmerksom etter lyder de første milene bare, slik at alt sitter skikkelig. Dobbeltsjekket jo alt, men kan aldri være for nøye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå