Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Tar du mine også når du er ferdig eller?

Blir jævla bra da. For vel dra til Gasoline å kjøpe litt stasj jeg også nå.

Noe man bare MÅ ha derfra?

Skrevet

Hehe :) tror jeg har mer enn nok med å fikse opp alle 12 felgene mine

poleringsutstyret fra gasolin fungerer veldig bra synest jeg. den kjegleformede poleringsrondellen kan jeg anbefale i tillegg til de vanlige.

Skrevet

dette var jo litt interessant. har du tenkt å behandle kanten med noe når du er ferdig å polere, eller skal du satse på å gå over felgene et par ganger i året for å holde korrosjonen i sjakk?

Skrevet

har tenkt å prøve uten noe på den polerte kanten, kun noe voks.

ser for meg at det blir vanskelig å holde felgene fin på det partiet der skruene er, men får se hvordan det går.

Skrevet
de nye boltene jeg kjøpte er helt forskjellig fra de orginale ja. de er litt grovere og har gjenger helt opp

xvrgf8iyso866m3y0eqp.jpg

Mulig jeg surrer nå, men for meg virker det som en lur måte å tjene 900kr på. Kjøpe billige "vanlige" rustfrie bolter og mutrer, slenge i hop en bruksanvisning og selge det som overhaling sett til bbs...

Skrevet

ja, du har nok rett i det. en lokal jernvareforretning skaffer nok slike skruer til en rimeligere pris tipper jeg.

jeg var litt rask når jeg kjøpte disse på ebay. tenkte at endelig så hadde jeg funnet skruer til rc felger.

det var jo heller ikke bilde av de på ebay annonsa.

men-men.. kjøpt er kjøpt, og skruene fungerer sikkert til felgene.

Skrevet
ja, du har nok rett i det. en lokal jernvareforretning skaffer nok slike skruer til en rimeligere pris tipper jeg.

jeg var litt rask når jeg kjøpte disse på ebay. tenkte at endelig så hadde jeg funnet skruer til rc felger.

det var jo heller ikke bilde av de på ebay annonsa.

men-men.. kjøpt er kjøpt, og skruene fungerer sikkert til felgene.

de fungerer men er ikke like fine da, ødelegger litt syns jeg.

Ellers så blir disse strøkne som bare det vil jeg tro :D

Skrevet

Dette ser jo lekkert ut det da :)

Straks ferdig med grovpussingen på ytterringene mine jeg også nå, så da gleder jeg meg til å begynne med polering utpå nyåret. Får jeg såpass resultat som du har fått her så skal jeg være meget fornøyd ja :)

Men hva slags stoff bruker du ved montering? Silikon tetningsmasse eller noe sånt? Må vel ha dette liggende klart når det blir tid for montering.

Skrevet

på rc felgene som er to-delte, så tror jeg ikke det skal brukes noe.

men er interessert i å finne ut hva som skal brukes på tre-delte felger jeg også, til når je skal begynne på rs felgene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...