Mjørgen Skrevet Desember 28, 2009 Skrevet Desember 28, 2009 hei hvor kjøpte du skruer til rc felgene dine? holder på å pusser opp ett sett sånne felger selv serru
Arild G. Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Skrevet Desember 28, 2009 kjøpte disse på ebay fra england. http://cgi.ebay.co.uk/BBS-BMW-Style-5-Split-Rim-stainless-bolt-rebuild-kit_W0QQitemZ300373094621QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item45efa1b0dd dette viste seg å vere "vanlige" bolter uten splines som det er på orginalboltene til rc felgene
RoaldJ Skrevet Desember 28, 2009 Skrevet Desember 28, 2009 grovpolert du lixm.. ser jo nesten ny ut på det ene bildet
Mjørgen Skrevet Desember 28, 2009 Skrevet Desember 28, 2009 kjøpte disse på ebay fra england.http://cgi.ebay.co.uk/BBS-BMW-Style-5-Split-Rim-stainless-bolt-rebuild-kit_W0QQitemZ300373094621QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item45efa1b0dd dette viste seg å vere "vanlige" bolter uten splines som det er på orginalboltene til rc felgene Hmm. men disse er ikke lik de jeg har. er forsjell på hode på skruene. men var d ikke splines på de du fikk?
Arild G. Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Skrevet Desember 28, 2009 de nye boltene jeg kjøpte er helt forskjellig fra de orginale ja. de er litt grovere og har gjenger helt opp
M3 Yngve Skrevet Desember 28, 2009 Skrevet Desember 28, 2009 Tar du mine også når du er ferdig eller? Blir jævla bra da. For vel dra til Gasoline å kjøpe litt stasj jeg også nå. Noe man bare MÅ ha derfra?
Arild G. Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Skrevet Desember 29, 2009 Hehe tror jeg har mer enn nok med å fikse opp alle 12 felgene mine poleringsutstyret fra gasolin fungerer veldig bra synest jeg. den kjegleformede poleringsrondellen kan jeg anbefale i tillegg til de vanlige.
lloydsb Skrevet Desember 29, 2009 Skrevet Desember 29, 2009 ser bra ut:) fått teken på det eller tolmodighet. hehe tar litt tid, men gøy og se tilbake på åssen stand dem var i før
S.Hafsmo Skrevet Desember 29, 2009 Skrevet Desember 29, 2009 dette var jo litt interessant. har du tenkt å behandle kanten med noe når du er ferdig å polere, eller skal du satse på å gå over felgene et par ganger i året for å holde korrosjonen i sjakk?
Arild G. Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Skrevet Desember 29, 2009 har tenkt å prøve uten noe på den polerte kanten, kun noe voks. ser for meg at det blir vanskelig å holde felgene fin på det partiet der skruene er, men får se hvordan det går.
Superbeetle Skrevet Desember 29, 2009 Skrevet Desember 29, 2009 de nye boltene jeg kjøpte er helt forskjellig fra de orginale ja. de er litt grovere og har gjenger helt opp Mulig jeg surrer nå, men for meg virker det som en lur måte å tjene 900kr på. Kjøpe billige "vanlige" rustfrie bolter og mutrer, slenge i hop en bruksanvisning og selge det som overhaling sett til bbs...
Arild G. Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Skrevet Desember 29, 2009 ja, du har nok rett i det. en lokal jernvareforretning skaffer nok slike skruer til en rimeligere pris tipper jeg. jeg var litt rask når jeg kjøpte disse på ebay. tenkte at endelig så hadde jeg funnet skruer til rc felger. det var jo heller ikke bilde av de på ebay annonsa. men-men.. kjøpt er kjøpt, og skruene fungerer sikkert til felgene.
sladjan Skrevet Desember 29, 2009 Skrevet Desember 29, 2009 ja, du har nok rett i det. en lokal jernvareforretning skaffer nok slike skruer til en rimeligere pris tipper jeg.jeg var litt rask når jeg kjøpte disse på ebay. tenkte at endelig så hadde jeg funnet skruer til rc felger. det var jo heller ikke bilde av de på ebay annonsa. men-men.. kjøpt er kjøpt, og skruene fungerer sikkert til felgene. de fungerer men er ikke like fine da, ødelegger litt syns jeg. Ellers så blir disse strøkne som bare det vil jeg tro
635csi Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 Dette ser jo lekkert ut det da Straks ferdig med grovpussingen på ytterringene mine jeg også nå, så da gleder jeg meg til å begynne med polering utpå nyåret. Får jeg såpass resultat som du har fått her så skal jeg være meget fornøyd ja Men hva slags stoff bruker du ved montering? Silikon tetningsmasse eller noe sånt? Må vel ha dette liggende klart når det blir tid for montering.
Arild G. Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Skrevet Desember 30, 2009 på rc felgene som er to-delte, så tror jeg ikke det skal brukes noe. men er interessert i å finne ut hva som skal brukes på tre-delte felger jeg også, til når je skal begynne på rs felgene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå