Gå til innhold

Nytt Verksted, ny Arbeidslyst

Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe tviler ikke, du skulle sett da dem var nede her paa verkstedet aa snakka med Dirty om den go carten :) da snakka en kompis a oss med dem, han ville ikke hOre paa alt dem sa, var faen med like fOr dem tok lappen fra han bare fordi han ikke hold munn :S..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor slippe de inn på verkstedet? Hadde blitt irritert hvis de drev og fløy ned dørene hadde jeg skrudd der oppe...

de stoppet meg i byen, hadde politi eskorte til verkstedet. så de var nødt til å inn å skru av skiltet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor slippe de inn på verkstedet? Hadde blitt irritert hvis de drev og fløy ned dørene hadde jeg skrudd der oppe...

de stoppet meg i byen, hadde politi eskorte til verkstedet. så de var nødt til å inn å skru av skiltet

det er jo noe dem skal gjøre, ikke du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha *ler* politiet i mandal skru ???? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja klar over det. men siden omreg tydligvis ikke var betalt på gocarten noe e ikke skjønner hvorfor e ringte idag . og den sto på mitt navn.

+ hadde ikke med førerkort, så måtte være grei for å ikke få bot 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble avskilta for en del år siden, politi karen ødela leatherman sin for og skur av skilta, så når han fikk av skilta viste jeg han verktøykassa baki :P fikk igjen skilta seinere på kvelden også, måtte bare finne kvittering på betalt omregg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...