Dirty Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2009 Det er jo trakasering... Jau . men sånn er det når man har klippekort på kammeret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narum Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Welcome to mandal baby det er helt villt de tar oss for ingen ting here nede.. Klippe kort ? vi har da snar Frikort paa kammeret ?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racingdude Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Hadde snuten vært like hissig her hadde jeg nok neppe hatt skilt på bilen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narum Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 hehe tviler ikke, du skulle sett da dem var nede her paa verkstedet aa snakka med Dirty om den go carten da snakka en kompis a oss med dem, han ville ikke hOre paa alt dem sa, var faen med like fOr dem tok lappen fra han bare fordi han ikke hold munn :S.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Ser ut som en greit ålreit plass å tilbringe sommerkveldene på. Og resten av kveldene utover året forsåvidt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 NNydelig verksted du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 haha! jevla bra, tok ikke langt tid før de sto på plassen de nevnte ikke noe med kjøring på tivoli, med karten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Så bra ut! Lykke til med flere prosjekter her da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Hvorfor slippe de inn på verkstedet? Hadde blitt irritert hvis de drev og fløy ned dørene hadde jeg skrudd der oppe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2009 Hvorfor slippe de inn på verkstedet? Hadde blitt irritert hvis de drev og fløy ned dørene hadde jeg skrudd der oppe... de stoppet meg i byen, hadde politi eskorte til verkstedet. så de var nødt til å inn å skru av skiltet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Hvorfor slippe de inn på verkstedet? Hadde blitt irritert hvis de drev og fløy ned dørene hadde jeg skrudd der oppe... de stoppet meg i byen, hadde politi eskorte til verkstedet. så de var nødt til å inn å skru av skiltet det er jo noe dem skal gjøre, ikke du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narum Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Hvorfor slippe de inn på verkstedet? Hadde blitt irritert hvis de drev og fløy ned dørene hadde jeg skrudd der oppe... de stoppet meg i byen, hadde politi eskorte til verkstedet. så de var nødt til å inn å skru av skiltet det er jo noe dem skal gjøre, ikke du Haha *ler* politiet i mandal skru ???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 Hvorfor slippe de inn på verkstedet? Hadde blitt irritert hvis de drev og fløy ned dørene hadde jeg skrudd der oppe... de stoppet meg i byen, hadde politi eskorte til verkstedet. så de var nødt til å inn å skru av skiltet det er jo noe dem skal gjøre, ikke du ja klar over det. men siden omreg tydligvis ikke var betalt på gocarten noe e ikke skjønner hvorfor e ringte idag . og den sto på mitt navn. + hadde ikke med førerkort, så måtte være grei for å ikke få bot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 ble avskilta for en del år siden, politi karen ødela leatherman sin for og skur av skilta, så når han fikk av skilta viste jeg han verktøykassa baki fikk igjen skilta seinere på kvelden også, måtte bare finne kvittering på betalt omregg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narum Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Bilder Sofa kroken Lunde tester seter Pusseing paagaar. Inthe man som sjekker om porten virker hehe. Panorama Bilde a verkstedet PS: Alle bildene er tatt med mobil saa kan hende de er daarlige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå