lloydsb Skrevet Juli 23, 2009 Skrevet Juli 23, 2009 Haha, legg ut film vis du for til, hadde en savage 4.1 big block powerfilter, og effektanlegg, fy faen og det snurra på tørr asfalt Angrer på at jeg solgte den.. Har fått kjørt litt nå på våt og tørr asfalt Skal slenge opp en liten bane i morgen, og satser på å få kjørt mye.. Var utrolig morsomt Hadde noen ganske bra svinger, som så ut som pro drifting Om dere har noen gamle biler som ikke var så veldig morsomme å kjøre, anbefaler jeg dere til å ordne 100% sperre på dem.. Helt annen bil å kjøre Har ikke hatt det så gøy med rc bil på lenge morro med rc har selv en 1:10 med hjemme mekka drifta hjul pvc rør (4x4) SSSSide ways sier jeg bare
NeonMuffler Skrevet Juli 23, 2009 Skrevet Juli 23, 2009 bare å lime diffen, men er ikke alle diffene som tåler helt lock
Chris_ Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Skrevet Juli 23, 2009 bare å lime diffen, men er ikke alle diffene som tåler helt lock Det finner vi jo fort ut hehe Bedre å kjøre ihjel på en morsom måte, enn at det ligger å støver ned Åssen mekka du de driftedekka dine, lloydsb?
S.Arnesen Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 Hvor kjører du henn? jeg og sjøbuse kjører også, men blitt en stund siden nå. Kunne været moro å kjørt sammen en liten gjeng engang:)
Chris_ Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Skrevet Juli 24, 2009 Hvor kjører du henn? jeg og sjøbuse kjører også, men blitt en stund siden nå. Kunne været moro å kjørt sammen en liten gjeng engang:) Kjører bare her hjemme når jeg føler for det Og ikke tro at det er på noen måte en superbil.. Om man setter en M3 og en 316 ved siden av hverandre, så er nok bilen min 316'en Men sladd får den nå uansett Ihvertfall så lenge sperra holder Film kommer i morgen
Anbefalte innlegg