Chris_ Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Hei! Fant en gammel radiostyrt bil som jeg har fikset litt på igjen så den er i kjørbar stand. Men vanskelig å sladde/drifte med, for den spinner kun på ett hjul. Noen forslag til åssen jeg kan få ordnet så det er 100% sperre på den? Ikke noe mobbing takk Moderatoredit (R Andersen): Tulletrådmateriale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 På mine biler er det en slags "spacer" inne i selve felgen, eller på akslingen. Hvis jeg fjerner den på det ene hjulet, mister den all kraft på akkurat det hjulet jeg fjerner den på haha, rotete forklart. Men hey, ta en sjekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 På mine biler er det en slags "spacer" inne i selve felgen, eller på akslingen. Hvis jeg fjerner den på det ene hjulet, mister den all kraft på akkurat det hjulet jeg fjerner den på haha, rotete forklart. Men hey, ta en sjekk Men om den mister all kraft, da vil den vel heller bare spinne på det andre hjulet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 På mine biler er det en slags "spacer" inne i selve felgen, eller på akslingen. Hvis jeg fjerner den på det ene hjulet, mister den all kraft på akkurat det hjulet jeg fjerner den på haha, rotete forklart. Men hey, ta en sjekk Såklart mister den all kraft om du tar bort hjul hub'en, er jo den hjulet sitter fast, og den akslingen sitter fast i, tar du av den så drar jo akslingen bare rundt og rundt inne i felgen. Blir jo som å ta vekk navet på en vanlig bil det... Fyll diffen din med lim elelr noe, da vil det bli sperre på den. Om du ikke vil ødelegge diffen så kan du fylle den med papir eller noe. ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Fyll opp med fett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 er vel litt trangt å få plassert sveisepistolen inni der også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Fylte diffen på min FG, og det hjalp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 er vel litt trangt å få plassert sveisepistolen inni der også? Lighter Skal skru opp litt og sjekke nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 er vel plastikk alle dreva inni der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Hva heter bile?? tviler på at det er plastikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a.pedersen Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 fyll den difen med papir. funke d:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 Er godt i gang nå, og skal prøve å lime den Tar noen bilder underveis Skal bli gøy å få prøvd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 Ble en fin blanding av lim og papir Så ut til å funke utmerket, men må vente på fullt batteri igjen (Ja, det er en gammel, gammel bil.) Men skal bli gøy å se om jeg får lagt den ut i sladd.. haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Haha, legg ut film vis du for til, hadde en savage 4.1 big block powerfilter, og effektanlegg, fy faen og det snurra på tørr asfalt Angrer på at jeg solgte den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 Haha, legg ut film vis du for til, hadde en savage 4.1 big block powerfilter, og effektanlegg, fy faen og det snurra på tørr asfalt Angrer på at jeg solgte den.. Har fått kjørt litt nå på våt og tørr asfalt Skal slenge opp en liten bane i morgen, og satser på å få kjørt mye.. Var utrolig morsomt Hadde noen ganske bra svinger, som så ut som pro drifting Om dere har noen gamle biler som ikke var så veldig morsomme å kjøre, anbefaler jeg dere til å ordne 100% sperre på dem.. Helt annen bil å kjøre Har ikke hatt det så gøy med rc bil på lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg