Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger mine øyelokk til e46ci. De er hele og pene, trenger kun lakk :)

Gir litt samme effekten som slike "bad look" panser...

ormx410hm5davzf6y1n5.jpg

5fr50n305cx33xtiqwk7.jpg

Tenkte meg 300kr/bud...

Har også ett orginalt e46 m3 panser som kan selges, da jeg aldri får bestemt meg om jeg skal hive det på coupe'n eller ikke ;) Panseret har nå en carbon film på utsiden, noe som kan fjernes lett :)

ycr86u9xp8crukx2vgow.jpg

cfqd0gfk38iez8k0xbu4.jpg

Selges for 2500kr tenker jeg, men bud kan også vurderes :)

Mvh S.Arnesen

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet
litt gira på det panseret. men skal ikke til mandal i nærmeste framtid ?

Hehe. Mandal er nok en smule langt unna dessverre. Har sjekket opp mulighetene for å sende hit og dit, men det koster noe veldig.... :?

Farge er det på panseret under filmen?

Bolt on på vanlig E46 coupe?

PAnseret er orginalt lysegrått. Har muligens ett bildet av bilen det kommer fra.

Det passer rett på vanlig coupe/cab ja. Kan kreve litt justering av skjermene for å få det helt perfekt. Ligger en DIY om det på e46fanatics.com

Edit:

Fant ikke bildet av den m3'n det har stått på før. Det er den m3'n som består av veldig mye carbon som har sirkulert mye rundt her på forumet.

Hadde ett bildet av en bil med tilsvarende farve, men bimmers har ett problem med bilde opplastningen i kveld ser det ut til...

Skrevet
Hvordan finish er det på det? Matt eller blankt? Noe rust under? (der de pleier å ruste)

Carbon filmen er ikke like blank som vanlig lakk, men den er ikke helt matt heller.. hehe litt vanskelig å forklare...

Dette er ett orginalt e46 m3 panser, altså alu. Så rust er det ikke noe av :)

Skrevet

Panser solgt. Øyelokka ligger her enda. Rart ingen vil ha de, så mange pm'r jeg har fått angående hvor de er kjøpt :?

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...