muskla Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 jeg har en 5hp30 automat kasse. som dere vet så har denne en knapp for sport og økonomi. etter en del råkjøring idag så sluttet den knappen for sport å fungere, bare trykker å trykker men ingenting skjer.. hva kan være feilen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredriko Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Hei, jeg har samme problem på min girkasse på min 540, jeg tror det er knappen som begynner og tulle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muskla Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 tjaaa, håper det er så enkelt men tviler egentlig.. er vel kansje noe elektrisk styring eller rele elns lenger nedi kassa.. men det kan være knappen ja, for den er koblet direkte til styremodulen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muskla Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 noen med erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muskla Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Sport funker heller ikke hos meg, men jeg søla noe neddi der , så tror det er feilen. Skal gå an å bytte den brytern, men jeg skal prøve å rense den først. Må bare får ferie snart EDIT: Hvis noen har en kanpp, kan jeg kjøpe og hente i Oslo distriktet neste uke. Eller i Larvik i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muskla Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 okey, hehe.. høres vel ut som knappen er et svakt punkt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muskla Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 det var nok knappen ja til opplysning, fiksa det nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredriko Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 det var nok knappen ja til opplysning, fiksa det nå right koss fiksa du den da? byttet den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Bilder? Må fikse det snart!! Kjett at den gire på 4000 liksom ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 jeg sleit med det på min 540 også og der var det knappen som tulla og juksa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Må være mange som har sånne kanpper tilovers her på forumet fra div. delebiler ... Kan du funke å dynke den i elrens og gi den en runde med trykkluft? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Må være mange som har sånne kanpper tilovers her på forumet fra div. delebiler ... Kan du funke å dynke den i elrens og gi den en runde med trykkluft? det er jo verdt et forsøk det for den blir jo ikke brukt så ofte at den blir slitt akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Du veit ikke om en som har en til overs da? Er i Larvik i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 jeg skal høre med en kammerat jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå