Gå til innhold

PPF

Rayman
 Share

Anbefalte innlegg

Grytnäs, like utenfor avesta. Kjør inn ved den stora dalahästen, och kjör tills vägen är slut, kjöra så tills högre, och ppf ligger på et litet torp helt inntil vägen på högre hand, etter ca 2km. Röd garasje och hvitt hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javist, det ble vedlig bra. Synes PPF var veldig seriøse. De har virkelig peiling på mapping, det skal de ha. Jeg skal bort en gang til iløpet av september tenker jeg.

Avestad er en helt død by. ALT stenger kl 21. Etter det er byen død. Er kansje en bensinstasjon som har åpent til kl 23 ellers er det meste stengt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grytnäs, like utenfor avesta. Kjør inn ved den stora dalahästen, och kjör tills vägen är slut, kjöra så tills högre, och ppf ligger på et litet torp helt inntil vägen på högre hand, etter ca 2km. Röd garasje och hvitt hus.

Jupp. Den store dalahesten ligger ved Shell :) Følg veien forbi shell til krysset i enden, også høyre som sagt. Bare følge veien videre rett fram, så ligger det på høyre side. Ikke noe skilt, ingenting, bare en rød garasje og et hvitt hus. Legger ved et bilde som er tatt fra veien. Beste jeg hadde men da vet du litt bedre hvordan det ser ut :P Du kommer da fra andre veien, ikke der bildet er tatt fra :)

kkeanw7b60535o34qnu9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...