Rayman Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Noen som vet hvor PPF holder til i Sverige? Skal på biltur og tenkte og stikke innom der og handle litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 avesta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Grytnäs, like utenfor avesta. Kjør inn ved den stora dalahästen, och kjör tills vägen är slut, kjöra så tills högre, och ppf ligger på et litet torp helt inntil vägen på högre hand, etter ca 2km. Röd garasje och hvitt hus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 Takker! Hvilken retning ligger det i forhold til Avesta og ca hvor langt ifra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arotished Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Hmm, mange som ikke har fått med seg at google har en kart funksjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 Hehe, jeg som trodde Grytnäs var eit svensk utsagn for morn! eller noe slikt Men da finner jeg det helt sikkert vettu, fant Grytnäs på kartet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Det er ca 40 mil ifra Oslo til Avesta. Jeg var der i Mai. Er greit å finne frem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Det er ca 40 mil ifra Oslo til Avesta. Jeg var der i Mai. Er greit å finne frem. Fikk du mappa noe futt i kjerra da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Javist, det ble vedlig bra. Synes PPF var veldig seriøse. De har virkelig peiling på mapping, det skal de ha. Jeg skal bort en gang til iløpet av september tenker jeg. Avestad er en helt død by. ALT stenger kl 21. Etter det er byen død. Er kansje en bensinstasjon som har åpent til kl 23 ellers er det meste stengt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Fra avesta till grytnäs tar det ca 10min maks. man har en følelse at det er bare "utenfor" byen og det er det jo. Avesta er som mange andre svenske plasser. Det skjer svært lite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fekzen Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Karta, http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.asp ... sult=False Mvh//A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Grytnäs, like utenfor avesta. Kjør inn ved den stora dalahästen, och kjör tills vägen är slut, kjöra så tills högre, och ppf ligger på et litet torp helt inntil vägen på högre hand, etter ca 2km. Röd garasje och hvitt hus. Jupp. Den store dalahesten ligger ved Shell Følg veien forbi shell til krysset i enden, også høyre som sagt. Bare følge veien videre rett fram, så ligger det på høyre side. Ikke noe skilt, ingenting, bare en rød garasje og et hvitt hus. Legger ved et bilde som er tatt fra veien. Beste jeg hadde men da vet du litt bedre hvordan det ser ut Du kommer da fra andre veien, ikke der bildet er tatt fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Jeg kjørte også rett forbi selv om jeg var forbi kvelden før for å se hvor det var.. Er ganske annonymt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå