Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Nydelig M3! Trenger litt senk bak, og 97 look, og hvite og røde baklykter så er du der, ellers en nydelig M3! :)

Skrevet

noen som vet om noen bra verksteder i oslo som kan ta en skikklig detaljert tilstandsjekk på bilen, jeg vil finne alt negativt og fikse dette.

er litt småfiks på bilen, vil ta alt annet i samme sleng, hva sier dere til autopower på kalbakken og alf lie motor????

• 3 weeks later...
Skrevet

stygg liten bil med dårlig motor og stygge fangere...kast bilen til meg så skal jeg brenne den...hahahaah :P

grattis med strøken bil som går en SMULE fortere enn min 318:) får tra e36 treff utenfor posten når m3 sedan er tilbake i Norge :)

Skrevet
noen som vet om noen bra verksteder i oslo som kan ta en skikklig detaljert tilstandsjekk på bilen, jeg vil finne alt negativt og fikse dette.

er litt småfiks på bilen, vil ta alt annet i samme sleng, hva sier dere til autopower på kalbakken og ????

Bruk alf lie motor :D

Skrevet
stygg liten bil med dårlig motor og stygge fangere...kast bilen til meg så skal jeg brenne den...hahahaah :P

grattis med strøken bil som går en SMULE fortere enn min 318:) får tra e36 treff utenfor posten når m3 sedan er tilbake i Norge :)

glemmer ikke skrikene dine :lol:

Skrevet
jeg skrek aldri...sikkert fordi bilen din bråka for mye og je gmåtte skrike til deg :P

ja er ikke akkurat motor på tomgang lyd du hører på 7000rpm :lol:

Skrevet

Ser ut som ett pent eksemplar e36 m3 :)

Må få ut flere bilder av bilen og dens interiør.

Ser det er nevnt å bytte til facelift grill, ikke gjør det, mye penere med orginal pre-facelift grill samt at det er så mange som har konvertert til facelift.

Og de gateslicks dekka må du beholde om du har tenkt å prøve bilen på bane, toyo proxes er helt ok dagligdags dekk, men de suger k** på bane :lol:

Har selv toyo proxes t1r på GT'n og er veldig fornøyd med allround egenskapene på de men de er rett og slett ikke laget for bane og jeg kommer til å skaffe med banefelger og banedekk med tiden, behold gateslicksene og finn deg noen lette banefelger å sette dem på ;)

Ser frem til å følge med denne tråden fremover.

• 1 year later...
Skrevet

Da var bilen vårklar, skikkelig vask, polering og 7timer så var den vårklar. Har ikke fått tatt innvendig ennå, men det skal jeg gjøre snart.

Dårlige mobilbilder.

owaxizci29u48u56tbot.jpg

m4fp687htbvhyz2jbzq0.jpg

1j0dduw7orwm5gi3zm90.jpg

ihdn8kmof9g1zivvebnf.jpg

gf2o9rtmmuqwege30zej.jpg

3opc0ng8zzpzjtw0on3j.jpg

whu91lrtcp5s2b5frv8x.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...