Gå til innhold

///M`s E36 M3 3.OL

///M
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

noen som vet om noen bra verksteder i oslo som kan ta en skikklig detaljert tilstandsjekk på bilen, jeg vil finne alt negativt og fikse dette.

er litt småfiks på bilen, vil ta alt annet i samme sleng, hva sier dere til autopower på kalbakken og alf lie motor????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
noen som vet om noen bra verksteder i oslo som kan ta en skikklig detaljert tilstandsjekk på bilen, jeg vil finne alt negativt og fikse dette.

er litt småfiks på bilen, vil ta alt annet i samme sleng, hva sier dere til autopower på kalbakken og ????

Bruk alf lie motor :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stygg liten bil med dårlig motor og stygge fangere...kast bilen til meg så skal jeg brenne den...hahahaah :P

grattis med strøken bil som går en SMULE fortere enn min 318:) får tra e36 treff utenfor posten når m3 sedan er tilbake i Norge :)

glemmer ikke skrikene dine :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som ett pent eksemplar e36 m3 :)

Må få ut flere bilder av bilen og dens interiør.

Ser det er nevnt å bytte til facelift grill, ikke gjør det, mye penere med orginal pre-facelift grill samt at det er så mange som har konvertert til facelift.

Og de gateslicks dekka må du beholde om du har tenkt å prøve bilen på bane, toyo proxes er helt ok dagligdags dekk, men de suger k** på bane :lol:

Har selv toyo proxes t1r på GT'n og er veldig fornøyd med allround egenskapene på de men de er rett og slett ikke laget for bane og jeg kommer til å skaffe med banefelger og banedekk med tiden, behold gateslicksene og finn deg noen lette banefelger å sette dem på ;)

Ser frem til å følge med denne tråden fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...