bmwkizn Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Rå bil ja gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Nydelig M3! Trenger litt senk bak, og 97 look, og hvite og røde baklykter så er du der, ellers en nydelig M3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 kule bilder Sikkert en morsom tur hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Denne bilen er jaggu kliss lik min bakfra ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2009 noen som vet om noen bra verksteder i oslo som kan ta en skikklig detaljert tilstandsjekk på bilen, jeg vil finne alt negativt og fikse dette. er litt småfiks på bilen, vil ta alt annet i samme sleng, hva sier dere til autopower på kalbakken og alf lie motor???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 stygg liten bil med dårlig motor og stygge fangere...kast bilen til meg så skal jeg brenne den...hahahaah grattis med strøken bil som går en SMULE fortere enn min 318:) får tra e36 treff utenfor posten når m3 sedan er tilbake i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brungot Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Grattis med en nyydelig M3 Kjøpte selv en flott M3(sjekk ut ) Og er MEGET fornøyd...///MMMMMMM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 noen som vet om noen bra verksteder i oslo som kan ta en skikklig detaljert tilstandsjekk på bilen, jeg vil finne alt negativt og fikse dette.er litt småfiks på bilen, vil ta alt annet i samme sleng, hva sier dere til autopower på kalbakken og ???? Bruk alf lie motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 stygg liten bil med dårlig motor og stygge fangere...kast bilen til meg så skal jeg brenne den...hahahaah grattis med strøken bil som går en SMULE fortere enn min 318:) får tra e36 treff utenfor posten når m3 sedan er tilbake i Norge glemmer ikke skrikene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 jeg skrek aldri...sikkert fordi bilen din bråka for mye og je gmåtte skrike til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 jeg skrek aldri...sikkert fordi bilen din bråka for mye og je gmåtte skrike til deg ja er ikke akkurat motor på tomgang lyd du hører på 7000rpm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Ser ut som ett pent eksemplar e36 m3 Må få ut flere bilder av bilen og dens interiør. Ser det er nevnt å bytte til facelift grill, ikke gjør det, mye penere med orginal pre-facelift grill samt at det er så mange som har konvertert til facelift. Og de gateslicks dekka må du beholde om du har tenkt å prøve bilen på bane, toyo proxes er helt ok dagligdags dekk, men de suger k** på bane Har selv toyo proxes t1r på GT'n og er veldig fornøyd med allround egenskapene på de men de er rett og slett ikke laget for bane og jeg kommer til å skaffe med banefelger og banedekk med tiden, behold gateslicksene og finn deg noen lette banefelger å sette dem på Ser frem til å følge med denne tråden fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 Da var bilen vårklar, skikkelig vask, polering og 7timer så var den vårklar. Har ikke fått tatt innvendig ennå, men det skal jeg gjøre snart. Dårlige mobilbilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå