StraightSix Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 Ser veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 Takk. Slitsomt å polere, men deilig følelse av å se resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 deg så jeg hos alf lie her om dagen, flott skute du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 deg så jeg hos alf lie her om dagen, flott skute du har Takk. Ja det stemmer jeg har hvert mye hos alf lie i det siste, sliter med en fusk på bilen, prøver å finne ut av den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 fusken er kun fordi du ikke kjører hardt nok med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 fusken er kun fordi du ikke kjører hardt nok med bilen Tja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå