Hefner Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Ligger ute på finn så bare kopierer linken dit. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18106293 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2009 Lager jeg snart hagemøbler av stolene kan da vel ikke være dyrt dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 Kan få 1200 for alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2009 Kan få 1200 for alt hehe ja ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dram1983 Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Funker airbagsensor i disse? Har en sånn fin lampe som lyser. Ellers så det jo fint ut da. Kan evt bytte mot uttrekkbar lasterampe hvis du skulle trenge det. Koster 16500 nytt (GS) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 Funker airbagsensor i disse? Har en sånn fin lampe som lyser. Ellers så det jo fint ut da. Kan evt bytte mot uttrekkbar lasterampe hvis du skulle trenge det. Koster 16500 nytt (GS) funket fint når de stod i bilen så skal gjøre det ja... men nei ei sånn lasterampe trenger jeg ikke altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dram1983 Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 interessert i å bare selge setene forran da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 interessert i å bare selge setene forran da? det har det vært snakk om før, hadde kjøper på begg fremstolene og resten, men så trakk han som skulle ha setene seg da måtte jeg si nei til han som skulle ha det andre også, ikke lett og få solgt løst, men om du betaler nok så går det vel greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 det var Kristov her inne som ville ha alle dørtrekkene, så får spørre han om han fremdeles er int så kanskje du kan få kjøpt stolene. har andre kjøpere også nå så det blir nok solgt til uka uansett virker det som. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dram1983 Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Må se etter jeg, og det er samme mønster i setene.. Ble litt usikker nå gitt. Men er interesssert ihvertfall. Sier fra i morgen jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 jada helt ok det vettu, si ifra du:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet August 4, 2009 Forfatter Share Skrevet August 4, 2009 opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå