spruddel Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2009 Biltema sin felgrens syns jeg har funket helt greit,men denne innholder syre(lukter batterisyre av den også).Ellers er et kjerringråd å bruke bremsevæske,men denne gir litt fare for lakken på felgene hvis den sitter på for lenge. Bremsevæske på felgene? Det hadde jeg ikke brukt på vinterhjul engang, tar lakken som juling jo. Hvis ikke Meguiars sin Wheel Cleaner med syre tar noe særlig, prøv med Prikkbort eller Amazing Roll-Off. Uansett, det er jo innsiden av felgen og ikke SÅ viktig eller? Nja, ER jo ikke SÅ viktig, men jeg vil ha dem så perfekte som mulig Morsomt å se hvor bra de kan bli utifra hvordan de var. Får se om jeg får tak i prickbort etterpå da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2009 Nå har jeg vært på 2 statoil stasjoner og 2 shell stasjoner og finner ikke prickbort. De har jo bare turtlewax og sine egne dårlige saker. Får vel fortsette med litt aceton på siste felgen, så får jeg tak i prickbort etter ferien eller den sitrusrensen som Würth har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 www.godkjemi.com har Prickbort, men ser ut som han har ferie nå. Han holder til i Asker, du kan jo ringe han å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valrun Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 Vært på Statoil skedsmokorset v/Shariff? De selger Prickbort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530dE39 Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 Prøv å blande 1dl salmiak og 2dl grønnsåpe på ei 1l spruteflaske og fyll opp med vatn!Kjempe gode greier...Gammelt kjerringråd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Prøv å blande 1dl salmiak og 2dl grønnsåpe på ei 1l spruteflaske og fyll opp med vatn!Kjempe gode greier...Gammelt kjerringråd.. Hørtes veldig ut som noe jeg vil sprute på bilen min! Ehhh.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530dE39 Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Prøv og du blir overaska.Funke veldi bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 at det funker bra gjør det sikkert. men om det er bra får lakken på felga er vel noe anna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mY6 Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Prøv å blande 1dl salmiak og 2dl grønnsåpe på ei 1l spruteflaske og fyll opp med vatn!Kjempe gode greier...Gammelt kjerringråd.. Ville du vasket hendene dine i ren klor? Nei, bruk produkter som er laget for bil. (Eller i det minste laget for den slags bruk). Grønnsåpe vasker man gulvet hjemme med, ikke bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Som Tommy sa: Ferro-bet rustvask. Den er konge! ikke så dyr heller. 150-ish på feks en farvehandel. fargerike, etc. Ville gått for den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_mina_ Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Meguiars hot wheel's er kjempe bra! Virkelig å anbefale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Hvorfor ikke bare kjøpe Bilberry som er syrefri? beste felg rensen jeg har prøvd. jeg bruker den og fuberto rustvask og felga er veldig stygge. http://www.shinearama.co.uk/include/img ... -BILBWC-5L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå