tmp Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Frisker opp en eldre anonnsen litt her. Botten: Borret 1 overdim. Diesel oljepumpe. Stødgördel. ARP i topp Smidd dieselveiv (2,7 L). Sten Parner H profil råder. JE stempler. O ringet. Lettet svinghjul. Blybronse- ramme og rådelager Alle pakninger nye, samt vannpumpe Alt er vektjustert og ballansert. Topp: Sveiset vannkanaler. Planet. Portet. Race ventiler. Z45 kam. Dblias kamhjul. Nuke fuelrail. 900 ccm dyser. Garret Gt40 turbo. med veldig fint grenrør og downpipe, stor ic og trykkrør. Aldrig startet, kun sammenskrudd. Pris: 47000,- uten turbo, 57000,- med turbo Har også 3 doble MSD colier Justerbar bensintrykksregulator Alu catchtank 2- 044 pumper 1- 984 pumpe 2 stk kevlar racestoler til med feste til e30, samt noe 4-6pnk seler. Har også noe annet saker, men send gidder ikke liste opp alt, så send forespørsel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xzyrex Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Veldig... veldig nydelig motor det der... synd an koster så masse ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2009 Koster litt ja, men, LANGT under kostpris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Billig Billig, før noen starter sitt eget bygg gjør de lurt i og gjøre ett overslag. Og ikke glem alt av maskinering osv, det koster masse. Så kan nok spare endel på og handle denne, istedenfor og snurre igang selv, jeg gikk selv i fella, først prøvde jeg og få kjøpe snikbygg til rundt 20.000, så endte det med at jeg kjøpte en m20b25 som det var pælma på turbo til, til 11 lapper, så begynte morroa, det eneste som er igjen av den som ikke er byttet er blokka og dynamo osv. og alt i alt så nærmer det seg denne prisen, og denne har ikke smidde stempler, for og gjøre min like grom som denne hadde det kostet endel 1000lapper til, hadde jeg kjøpt ett bygg lignende denne ville jeg fått en grommere maskin, uten og løfte en finger til samme prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mickey666 Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 du vet vell ikke om grenrør men ekstern wastegate og en tubo som er god for ca 500-600hk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Har du bilder av kevlar stolene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2009 du vet vell ikke om grenrør men ekstern wastegate og en tubo som er god for ca 500-600hk? Ikke annet enn vårt. Kjøp hele greia vår! Fikse bilder av stolene jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Skriver du har noe annet og, diff med brems i til e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 Diff og resten av bakstillinga vi hadde, er alt solgt. Blir borte til fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 i`m back... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 Er lov med bud.... Rart alle tror det er billigst og bygge selv..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Ble det ikke solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0milt Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Hvilken btr er det snakk om? Evt. mye for den og 2 doble coiler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet August 7, 2009 Forfatter Share Skrevet August 7, 2009 Er ikke solgt nei. Det er 3 doble msd coiler, men avventer eventuelt salg av motor, før selger coiler\btr osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 De kevlarstolene er vel bøttestoler? bilde og et prisforslag på de hadde vært intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå