Superbeetle Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 org mtech2? Garanti på kmstand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 int i m5 da kansje? as in bytte. PM om du er nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet August 20, 2009 Forfatter Share Skrevet August 20, 2009 org mtech2? Garanti på kmstand? Om det er orginal mtech kan jeg ikke svare på, ossen vet man det egentlig? Har vært mtech så lenge jeg har hatt den, men frontfangeren er ikke en mtech 2 Jeg har ikke garanti fra 0 til nåstand, men har en service bok som er opp til 100 minnes jeg, og jeg tar mine oljeskift selv int i m5 da kansje? as in bytte. PM om du er nysgjerrig jaa, litt info hadde vært noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=109890&highlight= Der er litt så langt. litt og gjøre,men det ser ut som du er av typen som ikke ligger på latsiden=) Hadde m5'n vert strøken hadde jeg nok ikke vurdert bytte i en e30 uten ///M....men blir dyrt med m3 og m5 på tunet. Ser der er forsvunnet endel bilder ifra posten. men bilder kan jeg sende deg på msn eller noe... gi meg et vink om det kunne vere interesant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Denne som gikk i stavanger før med noen hvite felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet August 20, 2009 Forfatter Share Skrevet August 20, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=109890&highlight=Der er litt så langt. litt og gjøre,men det ser ut som du er av typen som ikke ligger på latsiden=) Hadde m5'n vert strøken hadde jeg nok ikke vurdert bytte i en e30 uten ///M....men blir dyrt med m3 og m5 på tunet. Ser der er forsvunnet endel bilder ifra posten. men bilder kan jeg sende deg på msn eller noe... gi meg et vink om det kunne vere interesant. Jeg skal se litt Du gir ikke fra jeg m3'en assa? (a) :D Denne som gikk i stavanger før med noen hvite felger? Ja det stemmer! Ser litt annerledes nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 gir fra meg m3'n nei? da må du punge ut iallefal;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=109890&highlight=Der er litt så langt. litt og gjøre,men det ser ut som du er av typen som ikke ligger på latsiden=) Hadde m5'n vert strøken hadde jeg nok ikke vurdert bytte i en e30 uten ///M....men blir dyrt med m3 og m5 på tunet. Ser der er forsvunnet endel bilder ifra posten. men bilder kan jeg sende deg på msn eller noe... gi meg et vink om det kunne vere interesant. Jeg skal se litt Du gir ikke fra jeg m3'en assa? (a) :D Denne som gikk i stavanger før med noen hvite felger? Ja det stemmer! Ser litt annerledes nå da Hadde den ikke orginal e30 fanger med m tech2 leppe da? Sorry OT, mn er bare litt nysjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet August 20, 2009 Forfatter Share Skrevet August 20, 2009 Det er jeg usikker på, folk sier så mye rart Men den "lista" går ut å ikke inn som den tydeligvis gjør på mtech, ellers så er det likt For min del så synes jeg det ser en smule nyere ut sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Selve fangeren er ikke m-tech2, kun leppa. Men så er jo denne modifisert med evo leppe også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 Fortsatt til salgs! Innbytte er interessant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingolfen Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 så lenge prisen dinn faller en del så kan ej kjøpe den ej.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 så lenge prisen dinn faller en del så kan ej kjøpe den ej.. Hva tenker du på da? Gi meg bud på pm Vi kan alltids bli enige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet August 31, 2009 Forfatter Share Skrevet August 31, 2009 Selges fortsatt Innbytte er aktuelt, kom med forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrStåle Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Selges fortsattInnbytte er aktuelt, kom med forslag e30 325i cab med hardtop? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg