Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på utkikk etter et diagnose apparat,som kan gi meg skikkelige diagnoser på biler så gammel som min 525ix(1992).

Har prøvd et apparat(uvist merke),men dette ga kun et utslag som sa meg nullkommaniks.

Evt hvordan man kan nullstille(reset`e) hjernen på en sånn motor(m50b25 uten vanos).

Skrevet
Går det an å bruke vanlig bærbar eller? syns jeg leste det at man må bruke win98 eller noe ?

Bruker vanlig bærbar ja.. Jeg bruker XP og som sagt det funker helt fint.!

Skrevet
Hvorfor er denne så billig? Søkte på carsoft og fant ut at det kosta 395 euro. Er det fordi det er en gamlere versjon?

Torfinn

Made in China/Taiwan vettu :wink:

Skrevet

Er ikke inkludert software, må kjøpes dyrt eller lastes ned gratis fra nettet. Funker fint ellers. Må ha serieport, så kanskje ikke virker til alle nye bærbare, men en gammel stasjonær kan jo rigges opp i garasjen (bra med musikk og når man skrur) eller en gammel bærbar finnes på finn fra 500kr.

Skrevet
Er ikke inkludert software, må kjøpes dyrt eller lastes ned gratis fra nettet. Funker fint ellers. Må ha serieport, så kanskje ikke virker til alle nye bærbare, men en gammel stasjonær kan jo rigges opp i garasjen (bra med musikk og når man skrur) eller en gammel bærbar finnes på finn fra 500kr.

Software (carsoft 6.5) følger med, og ikke noe problem å kjøre det på en ny laptop, bruker bare en rs232 overgang usb->com port som koster kr. 25,-

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5859

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...