Armanic Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Skrevet Juli 26, 2009 Nei, det vet jeg ikke Var ikke bare bmw nei
Armanic Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Skrevet Juli 26, 2009 Takktakk Ole Andreas! Ja, har noen flere! Men har ikke tid før på mandags/tirsdagskvelden med å redigere igjen. Så det blir da. Blir postet i denne tråden!
torgeirb Skrevet Juli 26, 2009 Skrevet Juli 26, 2009 E30 på bilde nr4 fra toppen.. Noe av det råeste jeg har sett
Rogern Skrevet Juli 26, 2009 Skrevet Juli 26, 2009 Flotte bilder ja!! Håper du har noen av min blåe e30 også på lager
Rogern Skrevet Juli 26, 2009 Skrevet Juli 26, 2009 Rogern, det har jeg :- ) Supert, gleder meg! Ble mye kjøring på meg og larsinnj og lite bildetaking...
Armanic Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Skrevet Juli 26, 2009 Overlat bildetakingen til meg, kjøringa til dere!
JonasD Skrevet Juli 26, 2009 Skrevet Juli 26, 2009 Ser ut som et bra treff! Fine bilder! Mange biler som kom eller?
Larsinnj Skrevet Juli 26, 2009 Skrevet Juli 26, 2009 Var jo ikke så dårlig oppmøte synns ikke jeg vertfall. Kunne selvfølgelig ha vært flere men. Eneste jeg synes var synn var de "flaggpålene". Skulle ha vært flaggvakter istede. F.eks da den E34'en ble stående i sandfella ved skikkanen (?) på langstrekket så vi det ble gult i enden av strekket å måtte kjøre rolig en hel runde, istede for å kjøre rolig der det faktisk var hindring.
ESveen Skrevet Juli 26, 2009 Skrevet Juli 26, 2009 Var jo ikke så dårlig oppmøte synns ikke jeg vertfall. Kunne selvfølgelig ha vært flere men. Eneste jeg synes var synn var de "flaggpålene". Skulle ha vært flaggvakter istede. F.eks da den E34'en ble stående i sandfella ved skikkanen (?) på langstrekket så vi det ble gult i enden av strekket å måtte kjøre rolig en hel runde, istede for å kjøre rolig der det faktisk var hindring. Ser problemet, men det sparer oss arrangører mye tid, da vi slipper 4-5 flaggvakter som vi egentlig skulle hatt på en slik bane. Nå hadde vi bare tre stk, inkludert innslipp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå