Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

som sagt så koker bilen hele tiden. dvx den har hatt 3-6 ordentlige oppkok der motorn har stoppet. er også kommet noen rare lyder. men har ikke klart å lokalisere dette enda

m50b20 m/vanos er motoren

er det bare å få tak i ny. eller hva er feil??

hjelp motas med TAKK

Skrevet

jeg hadde koking uten termostat, radiator eller vannpumpe. Det var et relee som som styrer vifta i lav fart som var i stykker.

Skrevet
jeg hadde koking uten termostat, radiator eller vannpumpe. Det var et relee som som styrer vifta i lav fart som var i stykker.

da er du jammen god :P hehe..

neida.. tipper den toppen din, eller 90% sikker på at den toppen har fått seg en smekk. alutoppene tåler ikke varmen å vrir seg. så ville sjekket tilstanden på den før jeg begynte å koste på den alt for mye penger.

Skrevet

da er du jammen god :P hehe..

neida.. tipper den toppen din, eller 90% sikker på at den toppen har fått seg en smekk. alutoppene tåler ikke varmen å vrir seg. så ville sjekket tilstanden på den før jeg begynte å koste på den alt for mye penger.

kjørte 7 km uten vann på en m50b20 berget hele motorn. måttem skifte vannpumpe

Skrevet

da har jeg hatt start på motorn.men den koker enda. får heller ikke varme i cupeen

hva er det nå da??

skal også sies at den går ugjevnt på tomgang

Skrevet
da har jeg hatt start på motorn.men den koker enda. får heller ikke varme i cupeen

hva er det nå da??

At det ikke kommer varme i kupeen er nok fordi kjølesystemet ikke er luftet skikkelig, prøv og luft det med varmen på full guff og bilen i oppoverbakke :)

Skrevet

alu-toppene kan tåle meget di og :)

kjørte 2-3 runder hardkjøring på ACR med min m20b25 etter att en kjølslange var hoppet av...

merka det når det begynte å ryke ifra gulvet (eksosannlegge ble vaaarmt) og bilen dro litt dårligere.... men 30min pause samt påfylling av kjølevann så var motoren krute god igjen :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...