kbpE30 Skrevet Juli 26, 2009 Skrevet Juli 26, 2009 som sagt så koker bilen hele tiden. dvx den har hatt 3-6 ordentlige oppkok der motorn har stoppet. er også kommet noen rare lyder. men har ikke klart å lokalisere dette enda m50b20 m/vanos er motoren er det bare å få tak i ny. eller hva er feil?? hjelp motas med TAKK
Eklund Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 jeg hadde koking uten termostat, radiator eller vannpumpe. Det var et relee som som styrer vifta i lav fart som var i stykker.
kbpE30 Skrevet August 5, 2009 Forfatter Skrevet August 5, 2009 har bytte topp deksel pakning,vannpume og termostat. får se hvordan dette har godt.
525i1991 Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 du får legge poteter i radiatoren så du får litt nytte av bilen og da;)
Bmw_325i_ Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 jeg hadde koking uten termostat, radiator eller vannpumpe. Det var et relee som som styrer vifta i lav fart som var i stykker. da er du jammen god hehe.. neida.. tipper den toppen din, eller 90% sikker på at den toppen har fått seg en smekk. alutoppene tåler ikke varmen å vrir seg. så ville sjekket tilstanden på den før jeg begynte å koste på den alt for mye penger.
Superbeetle Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Har du latt den bli så varm at den har stoppet??
kbpE30 Skrevet August 5, 2009 Forfatter Skrevet August 5, 2009 ja men ikke med vilje.. den gikk på tomgang da jeg var inne et ærend:(
kbpE30 Skrevet August 5, 2009 Forfatter Skrevet August 5, 2009 jeg hadde koking uten termostat, radiator eller vannpumpe. Det var et relee som som styrer vifta i lav fart som var i stykker. da er du jammen god hehe.. neida.. tipper den toppen din, eller 90% sikker på at den toppen har fått seg en smekk. alutoppene tåler ikke varmen å vrir seg. så ville sjekket tilstanden på den før jeg begynte å koste på den alt for mye penger. kjørte 7 km uten vann på en m50b20 berget hele motorn. måttem skifte vannpumpe
kbpE30 Skrevet August 6, 2009 Forfatter Skrevet August 6, 2009 da har jeg hatt start på motorn.men den koker enda. får heller ikke varme i cupeen hva er det nå da?? skal også sies at den går ugjevnt på tomgang
fredriko Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 da har jeg hatt start på motorn.men den koker enda. får heller ikke varme i cupeenhva er det nå da?? At det ikke kommer varme i kupeen er nok fordi kjølesystemet ikke er luftet skikkelig, prøv og luft det med varmen på full guff og bilen i oppoverbakke
E36Cab1 Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Luft skikkeligt og ta en trykktest så finner du eventuelle skavanker.
opasb Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 alu-toppene kan tåle meget di og kjørte 2-3 runder hardkjøring på ACR med min m20b25 etter att en kjølslange var hoppet av... merka det når det begynte å ryke ifra gulvet (eksosannlegge ble vaaarmt) og bilen dro litt dårligere.... men 30min pause samt påfylling av kjølevann så var motoren krute god igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå