bmwm535i Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 har hatt samme problem på min sjekk alle kjøle slanger og radiator+ varmeregister for lekasje jeg hadde en dårlig radiarorstuss som gjorde at kjølevannet ble borte og bilen kokte , men ta også en titt på vannpumpa da det er ett kjent problem at plastskovlene på de løsner eller sprekker.
kbpE30 Skrevet August 6, 2009 Forfatter Skrevet August 6, 2009 har hatt samme problem på min sjekk alle kjøle slanger og radiator+ varmeregister for lekasje jeg hadde en dårlig radiarorstuss som gjorde at kjølevannet ble borte og bilen kokte , men ta også en titt på vannpumpa da det er ett kjent problem at plastskovlene på de løsner eller sprekker. som det står i tråden har jeg byttet vannpumpa eg termostat. men ja har en radiator stuss ( lekker ikke)
kbpE30 Skrevet August 7, 2009 Forfatter Skrevet August 7, 2009 dette ble total havari. startet nesten. håppet og harket så DØD:( bi ny motor om litt m50b25+++
kbpE30 Skrevet August 21, 2009 Forfatter Skrevet August 21, 2009 hehe det kommer vann ut av luft fiteret:O blir bare mindre vann og mindre vann hvit eksos og den går ikke helt riktig har da byttet vannpumpe, termostat. får heller ikke varme i cupeen?????????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå