Gå til innhold

BMW Alpina B7 Tragiske Skjebne! *BILDE update s.6*


JonasD
 Share

Anbefalte innlegg

har lite tro på at fyren faktisk har tenkt og gjøre noe etter så mange år.. kjenner jeg blir pissed off når jeg ser noen behandle et klenodium på den måten der! :evil:

ta en tur der ei natt med lastebilen og lure bilen inni og kjøre den i en varm garasje for så å plukke den fra hverandre og bygge den opp igjen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En volvo 240, en bmw 318i, en mercedes E200 osv er "en" bil..

Dette er mer enn "en bil", dette er verneverdig kunst!

En Volvo 242 Gr.A er også verneverdig.

MER verneverdig enn bilen tråden handler om ;) kverrulant? neeeh..

Neida..synd hvis denne bilen blir til jord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Er det lov å spørre om størrelsen på budene? Kan være noe galt med dem-?- Uansett FEM år er lenge, men E30en min forfalt fra jeg ble pappa første gang til jeg solgte den etter nesten 19 år. Riktig nok etter to strekker og endel lakk/sveis. Vet ikke hvor mange unggutter som har spurt. Ble ikke solgt før naboen klagde på antall biler på felles oppstillingsplass.

Bare å prøve på nytt. Mulig å gå sammen to stykker eller fler bare for å redde den og så selge eller dele på den etterpå eller andre løsninger.

Kjipt å vite at den forstsatt står. Hva med å klage til kommunen for å få den bort? da blir den iallefall flyttet og eieren tenker nok litt over behovet for å måtte ha den. Vær kreativ å stå på. er noen å femti mil opp dit fra meg, så det er litt langt å kjøre bare for å mase å få nei.

Noen flere som vil prøve mase mannen ihjeltaktikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...