Custom Edition Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 har lite tro på at fyren faktisk har tenkt og gjøre noe etter så mange år.. kjenner jeg blir pissed off når jeg ser noen behandle et klenodium på den måten der! ta en tur der ei natt med lastebilen og lure bilen inni og kjøre den i en varm garasje for så å plukke den fra hverandre og bygge den opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 det klassifiserer vel som formildende omstendigheter under en eventuell rettsak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Nei, vil faktisk tro det klassifiseres som rettferdigjørende omstendigheter Om det ikke er noe som heter det, er jeg enig med du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 det klassifiserer vel som formildende omstendigheter under en eventuell rettsak den sjansen er verd og ta du men fra spøk til revolver..han burde vært straffedømt for en slik handling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Kan noen ta dette opp for Alpinarettighetsdomstolen i haag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Stjel den (= bedre enn at den bare står der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunderdo Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Det er faktisk til pass te han... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 faen er bare en bil.. ikke begynn å grin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 En volvo 240, en bmw 318i, en mercedes E200 osv er "en" bil.. Dette er mer enn "en bil", dette er verneverdig kunst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 kan ikke en kjøpe den og pusse den opp istedenfor at alle klager her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Du må drikke mindre og lese tråden bedre Det er jo problemet, tullingen nekter og selge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 En volvo 240, en bmw 318i, en mercedes E200 osv er "en" bil..Dette er mer enn "en bil", dette er verneverdig kunst! En Volvo 242 Gr.A er også verneverdig. MER verneverdig enn bilen tråden handler om kverrulant? neeeh.. Neida..synd hvis denne bilen blir til jord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Jeg og har og prøvd og få kjøpt denne. men til ingen nytte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 Er det lov å spørre om størrelsen på budene? Kan være noe galt med dem-?- Uansett FEM år er lenge, men E30en min forfalt fra jeg ble pappa første gang til jeg solgte den etter nesten 19 år. Riktig nok etter to strekker og endel lakk/sveis. Vet ikke hvor mange unggutter som har spurt. Ble ikke solgt før naboen klagde på antall biler på felles oppstillingsplass. Bare å prøve på nytt. Mulig å gå sammen to stykker eller fler bare for å redde den og så selge eller dele på den etterpå eller andre løsninger. Kjipt å vite at den forstsatt står. Hva med å klage til kommunen for å få den bort? da blir den iallefall flyttet og eieren tenker nok litt over behovet for å måtte ha den. Vær kreativ å stå på. er noen å femti mil opp dit fra meg, så det er litt langt å kjøre bare for å mase å få nei. Noen flere som vil prøve mase mannen ihjeltaktikken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinab10biturbo Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Tidlig og komme på gamle hjem,kan få plass i garasjen min på siden av b10en.. arg vil ha den b7en der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå