knut_olestad Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Ikke alpina bilene, de ble såvidt meg bekjent ikke solgt via forhandler i USA men importert og solgt. Har aldri sett en Alpina med usafangere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Tenkte faktisk på dette med usa-fangere før jeg postet det innlegget med mistanke til usa-import og jeg har heller ikke sett noen alpinabiler med usa-fangere, så alpinabilene ble nok neppe levert med usa-fangere. Syns forøvrig usa-fangerne er grusomme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 Skulle jo tro JonasD kunne peke den ut på kartet for deg eller i verste fall gi deg en adresse eller noe siden han har vært å kikket på bilen. Vet hvor det er henn, men adressa er jeg ikke sikker på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 Det der var ett trist syn Håper den blir satt istand før den går "beyond repair". Da må hvertfall noen skynde seg å kjøpe bilen, for denne varer ikke mye lengre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Galskapen kjenner ingen grenser, så jeg har nå etter iherdig leting på kartet på Finn med stor sannsynlighet funnet huset der bilen står Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 Få høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 http://kart.finn.no/?lng=8.51934&lat=62 ... tab=search Flyfoto: http://kart.finn.no/?lng=8.51934&lat=62 ... tab=search Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 http://www.1881.no/Person/?Query=nervei ... ndeid&qt=5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 Stemmer 100% Der har dere svar på hvem det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Ikke dårlig ut ifra opplysningene jeg hadde, da jeg overhodet ikke er kjent i området Men fikk en del hjelp ved å se litt på bagrunnen på bildene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Dette var litt slemt mot Jonas, Tore... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 Hehe, all infoen jeg fikk var, nedom butikken i et blått hus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Dette var litt slemt mot Jonas, Tore... Jeg hadde lagt det ut i det første innlegget mitt etter at jeg fant det ut, dersom jeg var slem Men på oppfordring fra Jonas, så la jeg det ut Jeg har nemlig et snev av respekt for andre, selv om det ikke er så altfor mye igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 Men på oppfordring fra Jonas, så la jeg det ut Stemmer det.. Jeg har ikke plass eller råd til å ta på meg dette prosjektet, da jeg har et bra et fra før av uansett! Løp og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Nå er det på tide noen av dere tømmer sparegrisen å redder denne bilen fra en grusom å smertefull død som eiern allerede har startet med denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå