JoCCe Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 Nei, diff, eller hele bakstelle på e36 compact er vel samme som på e30, du skrur stikk akslingene løs fra diffen, og så skrur du ned diffen, 4-5bolter. Er fort gjort og enkelt det der Har 318 touring diff på min 325
Rabies Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Skrevet Juli 27, 2009 Ok. Hørtes jo relativt enkelt ut 318 diff på 325? Hvilken utveksling er det på denne og funker det greit?
JoCCe Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 Husker ikke tallene nå, men er noe lettere utveksling, ikke helt bra, girene blir litt korte, blir ikke nok "tak" i bilen til å legge opp en sladd og holde den, tømmer giret for fort. Men god aks, så lyskryss er morro!
Rabies Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Skrevet Juli 28, 2009 En ordentlig sladd har jeg ikke motorkraft til å holde uansett. Vil bare ha mer spark i ryggen til lyskryss og forbikjøring Så lurer på om jeg ikke må prøve ut dette her, som en liten bonus før jeg får tid/penger/kompetanse/godkjenning til motorbytte. (Kan jo ta sin tid så treig som jeg er )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå