Gå til innhold

1994 Mod M3 3,0


saevik
 Share

Anbefalte innlegg

Høsten er ikke den beste tiden å selge en typisk sommerbil på :wink: Kan jo fint bruke en M3 som vinterbil også, men blir med en gang ganske vanskelig å få solgt en bil som bare bør settes rett i garasjen hehe

Men veldig fin bil! Lykke til med salget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror det hadde vært lettere for deg å solgt den uten stereo, frontleppe og senkesett. Folk som er på jakt etter slike biler vil ha de klin originale. De som vil ha en senka bil med stor stereo har ofte andre preferanser og kjøper heller en som har gått 200 000 og sparer 80 000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
sommeren snart står for tur;)

Hehe, må bare...

Det liker jeg å høre! :)

hva med å laste den opp på autodb og finn?

Om jeg ikke tar helt feil så har jeg sett denne på AutoDB før.

OT: Lekker bil!

Sommer liker vi;) Bilen låg på finn og autodb før vinteren.. Var litt forsein med å legge den ut med tanke på at dette er ein sommerbil..

Så prøver igjen nå;) Bilen er jo i samme stand som då siden dn ikkje har blitt brukt siden den gang..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med å laste den opp på autodb og finn?

Tenkte eg skulle informere dere på bimmers først.. Vil at bilen skal komme til ein som vil ta vare på den:)

Bimmers er jo full i ungdommer som gjerne skulle hatt den for å spinne litt rundt med den ;)

Finn er riktig entusiast plass. OG skal du selge denne bilen til en som er en ekte entusiast så tror jeg finn er plassen.

Uansett, koster så å si ingenting å legge den ut der, første plassen alle ser er jo finn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med å laste den opp på autodb og finn?

Tenkte eg skulle informere dere på bimmers først.. Vil at bilen skal komme til ein som vil ta vare på den:)

Bimmers er jo full i ungdommer som gjerne skulle hatt den for å spinne litt rundt med den ;)

Finn er riktig entusiast plass. OG skal du selge denne bilen til en som er en ekte entusiast så tror jeg finn er plassen.

Uansett, koster så å si ingenting å legge den ut der, første plassen alle ser er jo finn.

Beklager OT, men kunne ikke dy meg;

Du mener det at Finn er selve plassen for å finne BMW entusiaster? Et rent annonsested, kontra en BMW klubb?

De fleste entusiaster som er ute etter spesielle BMW'er i dag har hørt om Bimmers, og vet at det er mange strøkne biler innad klubben. Er både lettere og bedre for en entusiast å kjøpe en entusiasteid bil, kontra en 'random' bil man kommer over på et annonsested.

Det koster forresten 399,- per måned for bil over 150.000,- kroner om jeg ikke tar feil. Noe som blir dyrt i lengden da M3 ikke er mest lettsolgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bimmers er jo full i ungdommer som gjerne skulle hatt den for å spinne litt rundt med den ;)

Finn er riktig entusiast plass. OG skal du selge denne bilen til en som er en ekte entusiast så tror jeg finn er plassen.

Uansett, koster så å si ingenting å legge den ut der, første plassen alle ser er jo finn.

Beklager OT, men kunne ikke dy meg;

Du mener det at Finn er selve plassen for å finne BMW entusiaster? Et rent annonsested, kontra en BMW klubb?

De fleste entusiaster som er ute etter spesielle BMW'er i dag har hørt om Bimmers, og vet at det er mange strøkne biler innad klubben. Er både lettere og bedre for en entusiast å kjøpe en entusiasteid bil, kontra en 'random' bil man kommer over på et annonsested.

Det koster forresten 399,- per måned for bil over 150.000,- kroner om jeg ikke tar feil. Noe som blir dyrt i lengden da M3 ikke er mest lettsolgt.

Er jo ikkje værre en å kjøpe ei sann evi annonse for 799;) Garantert solgt er det vell det heiter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...