bullseyee Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2011 du var det ja de hjula har ikke j peiling på hvor har tatt veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alberto91 Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 jeg kjenner han matrosen som hadde bilen:) han var forresten fra halsa på nordmøre ikke tr.heim, han tok hvertfall veldig godt vare på bilen. vasket den sikkert nesten hver dag, han lagra den faktisk hos far min den vinteren han hadde den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 du var det ja de hjula har ikke j peiling på hvor har tatt veien Jeg har schmidt hjul til salgs om du er interessert;) Kjøpte di av en som hadde hatt di på en bredda e46. Schmidt VN-Line 18" 9,5" felgbredde på alle sammen Nye dekk (235/40/18) Si ifra om du er interessert:) Finnes sikkert noen bilder så du kan se hvordan utseende med schmidt hjula blir ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alberto91 Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 interisert i å selge bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 nå går den ikke for tiden, så er ikke noe å selge. slit med EML lampe. så den får bare stå godt på lager i vinter. så får j se hva j gjør med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Har tilgang på diagnoseutstyr om det er intressant for deg. For en slant med kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 mye da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alberto91 Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 tror han kompisen min hadde problemer med den bilen at den gikk i nødmodus, han trodde det var fukt i en kontakt en plass, han bare stoppa den i 5 minutter åsså starten han den igjen, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå