Gå til innhold

Daniel's E46 323CI

dmw
 Share

Anbefalte innlegg

Halla

Legger ut en tråd om den nyinnkjøpte bimmern, en 2000 mod E46 323 coupe.

Bilen ble hentet i tyskland i mars 2008, og har nå gått 156000.

Var i Egersund og hentet den i juli og er så langt veldig fornøyd.

Bilen har blitt kjørt av en pastor i tyskland frem til import, og ble solgt fordi sønnen hans satt på 18 tommere :-) Så bilen har blitt mye gubbekjørt.

Litt info:

Årsmodell: 2000

Motor: 2,5l 323

Understell: Org. sportsunderstell.

Farge: Individual Velvet Blue

Utstyr: Klima, 4 el-vinduer, antispinn, tåkelys, delskinn sportseter, memory sete, antrasitt svart tak, helsvart interiør med alulister.

Felger: BBS CH 19"x8" foran, 19"x10" bak.

Har i utgangspunktet ikke tenkt til å gjøre så mye med den, men har lyst til å få på engleøyer og xenon foran og LED-lyktene bak.

Så etterhvert når man finner ut av hvor hissige BT blir med nye mobile rulla si så skal jeg vurdere å bygge om til 325. LSD diff er også veldig høyt opp på lista.

Her er et par bilder:

8h7gc4ck317x1ktwsnzg.jpg

qo7h0flfrei98jyet4n1.jpg

8rbegdwh73fslpj8xr0v.jpg

Kom gjenre med kritikk, kommentarer og inspirasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin bil, men syns bildene så litt "avlange" ut :P hehe. jeg hadde nok ikke bytta til 325 motor, 2.3 litern skal vell være en ganske sterk motor fra før av.

skal ha meg en slik bil seinere jeg også, med enten 2,3 eller 2.8 motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin bil, men syns bildene så litt "avlange" ut :P hehe. jeg hadde nok ikke bytta til 325 motor, 2.3 litern skal vell være en ganske sterk motor fra før av.

skal ha meg en slik bil seinere jeg også, med enten 2,3 eller 2.8 motor.

Takker, brukte fisheye linsa så er derfor bilen ser så lang ut:P Har merket at motoren yter ganske bra så er nokk ikke sikkert jeg gjør noe med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har egentli en 325, men innsuget er strupt ned så den yter 170hk istedet for 190 som det er på 325'en..

I know :P Derfor det frista litt, siden det er så enkelt. Hvordan er det med eksos siden? Må man gjøre noe der eller er det bare innsug som må byttes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil med utrolig gromme felger! :D

Du som har gjort det med instrumentet? Hvordan evt? Var veldig stilig :wink:

Å bygge om til 325 er mye ikke vits da den har ca samme ytelsene. Er også en helt annen motor så går ikke å bygge om til 325 :wink:

Skal du ha større motor gå for 328, 330 eller M3 :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil med utrolig gromme felger! :D

Du som har gjort det med instrumentet? Hvordan evt? Var veldig stilig :wink:

Å bygge om til 325 er mye ikke vits da den har ca samme ytelsene. Er også en helt annen motor så går ikke å bygge om til 325 :wink:

Skal du ha større motor gå for 328, 330 eller M3 :wink:

Takker, hva tenker du på med instrumentet? Har ikke gjort noe spes med det egentlig. Hører så mye forskjellig om den motorombygginga så blir helt forvirra, men har jo merka det at det egentlig ikke er så mye forskjell fra 325 så tror jeg holder bilen original...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...