Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
fin denne:P senk den litt i fornt så ser den litt mer hissig ut:P

Det er påtenkt :P skjer vel ikke noe med det før vinteren tenker jeg

Skrevet

Ser veldig bra ut den bilen. Litt mer senk i front som nevnt over meg her, og kansje noe litt "hissigere" eksosstusser så er du i mål.

Dyktig til å ta bilder var du og! :)

Skrevet
Ser veldig bra ut den bilen. Litt mer senk i front som nevnt over meg her, og kansje noe litt "hissigere" eksosstusser så er du i mål.

Dyktig til å ta bilder var du og! :)

Takker, er påtenkt det også. Ting tar bare litt tid, hehe.

Skrevet

Se der ja, fikk klemt inn kjærra her ja! :)

Daniel, detta med motor har vi snakka om!

Du må skaffe deg 325 innsug og spjeld, chip, race kat. og ny bakstuss! da blir det fart på ting! Diff. brems har jeg jo så lenge jeg ikke kjøper E28 for vintern! :P

Ellers så skal det vel CSL fanger og luke på denne, M-tech II bakfanger og skjørter og bilstein understell! da snakker vi! 8)

Skrevet
Se der ja, fikk klemt inn kjærra her ja! :)

Daniel, detta med motor har vi snakka om!

Du må skaffe deg 325 innsug og spjeld, chip, race kat. og ny bakstuss! da blir det fart på ting! Diff. brems har jeg jo så lenge jeg ikke kjøper E28 for vintern! :P

Ellers så skal det vel CSL fanger og luke på denne, M-tech II bakfanger og skjørter og bilstein understell! da snakker vi! 8)

Ah, takk. Satt akkurat å lurte på hva jeg skulle bruke alle penga mine på skjønner du :-P

• 5 months later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Så ut som bra kvalitet. Hvilke kamera er dette? Tøffe vinkler! Og som kommentert før, en drøm av en bil :) Ikke hatt problemer på vei mot 200' kjørte?

Skrevet

Er et GoPro HD motorsport hero kamera ;-) Har vel ikke hatt noen problemer utover det man burde forvente av en bil som har gått så langt. Av slitedeler så er det bærebruer og et hjullager som er byttet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...