dmw Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2009 fin denne:P senk den litt i fornt så ser den litt mer hissig ut:P Det er påtenkt skjer vel ikke noe med det før vinteren tenker jeg
Larsinnj Skrevet Oktober 10, 2009 Skrevet Oktober 10, 2009 Ser veldig bra ut den bilen. Litt mer senk i front som nevnt over meg her, og kansje noe litt "hissigere" eksosstusser så er du i mål. Dyktig til å ta bilder var du og!
dmw Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2009 Ser veldig bra ut den bilen. Litt mer senk i front som nevnt over meg her, og kansje noe litt "hissigere" eksosstusser så er du i mål. Dyktig til å ta bilder var du og! Takker, er påtenkt det også. Ting tar bare litt tid, hehe.
Chris_325iM Skrevet Oktober 12, 2009 Skrevet Oktober 12, 2009 Se der ja, fikk klemt inn kjærra her ja! Daniel, detta med motor har vi snakka om! Du må skaffe deg 325 innsug og spjeld, chip, race kat. og ny bakstuss! da blir det fart på ting! Diff. brems har jeg jo så lenge jeg ikke kjøper E28 for vintern! Ellers så skal det vel CSL fanger og luke på denne, M-tech II bakfanger og skjørter og bilstein understell! da snakker vi!
dmw Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2009 Se der ja, fikk klemt inn kjærra her ja! Daniel, detta med motor har vi snakka om! Du må skaffe deg 325 innsug og spjeld, chip, race kat. og ny bakstuss! da blir det fart på ting! Diff. brems har jeg jo så lenge jeg ikke kjøper E28 for vintern! Ellers så skal det vel CSL fanger og luke på denne, M-tech II bakfanger og skjørter og bilstein understell! da snakker vi! Ah, takk. Satt akkurat å lurte på hva jeg skulle bruke alle penga mine på skjønner du
dmw Skrevet April 3, 2010 Forfatter Skrevet April 3, 2010 Har laget en liten video med onboard kamera av bilen min.... http://www.youtube.com/watch?v=kOUeK3DNgVw Ka dokk tru? Har fått på noen nye lamper og fjernet krom'en på fangern siden sist jeg postet sist. Bilder kommer
Dufniall Skrevet April 14, 2010 Skrevet April 14, 2010 Så ut som bra kvalitet. Hvilke kamera er dette? Tøffe vinkler! Og som kommentert før, en drøm av en bil Ikke hatt problemer på vei mot 200' kjørte?
dmw Skrevet April 16, 2010 Forfatter Skrevet April 16, 2010 Er et GoPro HD motorsport hero kamera Har vel ikke hatt noen problemer utover det man burde forvente av en bil som har gått så langt. Av slitedeler så er det bærebruer og et hjullager som er byttet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå