Dirty Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Slenger bare ut noen bilder her. blir nok endel bilder nå som sommeren snart er i gang. BMW E36 320 Coupe individual IM 1996, bygd om til 1996 m3 3.2l siste update : Montert Vader interiør + Gt splittere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Vet ikke helt hva som gjorde at jeg likte denne godt, Men det gjorde jeg ihvertfall;) Skal du få den godkjent ombyggd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2009 Vet ikke helt hva som gjorde at jeg likte denne godt, Men det gjorde jeg ihvertfall;) Skal du få den godkjent ombyggd? Usikker enda, må regne på avgifter om det er lønnsomt. bilen har ikke vært i norge lenger en 6-7 år . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 det var ikke pen kjøring gjennom kristiansand i går! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 det var ikke pen kjøring gjennom kristiansand i går! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 det var ikke pen kjøring gjennom kristiansand i går! Må si jeg ikke er overrasket over at dere har politibesøk såpass ofte Man høster som man sår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 det var ikke pen kjøring gjennom kristiansand i går! Må si jeg ikke er overrasket over at dere har politibesøk såpass ofte Man høster som man sår Er ikke så ille som fok skal ha det til, de er ikke der 24\7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 det var ikke pen kjøring gjennom kristiansand i går! hehe, hadde nok hengt meg på om ikke kjerringa og ungen satt på vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narum Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 hehe, kim vi kjorte da fint vi ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Du skal kaste framlyktene regner jeg med ? Helst i et smelteverk ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Flott bil. Untatt frontlyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 litt OT, men hva betyr det gul/røde merket du har på bagasjelokket? Sett det på mange biler, men ingen kan si meg hva det betyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 litt OT, men hva betyr det gul/røde merket du har på bagasjelokket? Sett det på mange biler, men ingen kan si meg hva det betyr Såvidt jeg veit betyr det at lakken er behandlet med et eller annet. Tror det er en slags teflonbehandling, men meiner også at det var av et spesielt merke for å få det emblemet. Edit: Lurer på om det heter Ditec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 litt OT, men hva betyr det gul/røde merket du har på bagasjelokket? Sett det på mange biler, men ingen kan si meg hva det betyr Såvidt jeg veit betyr det at lakken er behandlet med et eller annet. Tror det er en slags teflonbehandling, men meiner også at det var av et spesielt merke for å få det emblemet. Edit: Lurer på om det heter Ditec Stemmer er DItec Kaste Lyktene ? hva feiler det dere a? er jo hella lykter. de så veldig crom ut på bildene, er ikke så cromme. alle vet jo hvordan hella med ringer ser ut ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 helle lyktene er fæle! bygge min også om til m3 eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå