///Mysild Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 oki... bare å spare altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 ikke spare , handle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 så bra ut med nye felger, hva er dekk dimm på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Det ble meget pent med de nye felgene. Gullsenter på av svart bil er en sikker vinner. Selv om jeg må innrømme at jeg ville beholdt Alpinafelgene hvis de hadde vært hele og pene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 Det ble meget pent med de nye felgene. Gullsenter på av svart bil er en sikker vinner. Selv om jeg må innrømme at jeg ville beholdt Alpinafelgene hvis de hadde vært hele og pene Hartge felgene mener du ? de er 100 % strøkne, men desverre litt kjipe vis man ikke er spesielt interesert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 så bra ut med nye felger, hva er dekk dimm på de? 235 40 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Hartge, selvfølgelig. Liten leif der Tror nok du kan kalle meg spesielt interessert når det gjelder Hartge, Alpina og ACS Hadde jeg hatt E36 enda, hadde jeg kjøpt dem på flekken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 Hartge, selvfølgelig. Liten leif der Tror nok du kan kalle meg spesielt interessert når det gjelder Hartge, Alpina og ACS Hadde jeg hatt E36 enda, hadde jeg kjøpt dem på flekken. Hehe bare kjøpe de å ha de liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Har dessverre ikke råd akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 må du sakse over bildene av bilen din hit da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Ble bra dette her Nå mangler du et par ting bare, BBS senterkopper, og gull klistremerke (BBS) som du må ha foran på leppa de Det hadde blitt knall Og hvis du skal ha ///M3 på bagasjen, har jeg det liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 Ble bra dette her Nå mangler du et par ting bare, BBS senterkopper, og gull klistremerke (BBS) som du må ha foran på leppa de Det hadde blitt knall Og hvis du skal ha ///M3 på bagasjen, har jeg det liggende Har sett en svart bil med BBS på fangeren i gull helt nede, var tøft men er det BBS look på felgene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Blitt veldig fin denne her dirtydicky! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 da har jeg handlet meg en e36 M3 3.2 L Sedan, bilen blir hentet fra sannefjord i morgen så da blir det prøvetur , satan glede mæ te å begynne å bygge om. søknad om godkjenning er skreve så er bare å få levert den inn i en helvettes fart hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Hehe trodde du hadde gitt opp det med godkjenning jeg;) Bare og stå på så blir dette konge;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå