Gå til innhold

E36 M3 3.2 EVO coupe'n min

Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det ble meget pent med de nye felgene. Gullsenter på av svart bil er en sikker vinner. Selv om jeg må innrømme at jeg ville beholdt Alpinafelgene hvis de hadde vært hele og pene 8)

Hartge felgene mener du ? de er 100 % strøkne, men desverre litt kjipe vis man ikke er spesielt interesert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hartge, selvfølgelig. Liten leif der :lol: Tror nok du kan kalle meg spesielt interessert når det gjelder Hartge, Alpina og ACS :) Hadde jeg hatt E36 enda, hadde jeg kjøpt dem på flekken.

Hehe :D bare kjøpe de å ha de liggende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bra dette her ;) Nå mangler du et par ting bare, BBS senterkopper, og gull klistremerke (BBS) som du må ha foran på leppa de ;) Det hadde blitt knall :) Og hvis du skal ha ///M3 på bagasjen, har jeg det liggende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bra dette her ;) Nå mangler du et par ting bare, BBS senterkopper, og gull klistremerke (BBS) som du må ha foran på leppa de ;) Det hadde blitt knall :) Og hvis du skal ha ///M3 på bagasjen, har jeg det liggende :)

Har sett en svart bil med BBS på fangeren i gull helt nede, var tøft

men er det BBS look på felgene ? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

da har jeg handlet meg en e36 M3 3.2 L Sedan, bilen blir hentet fra sannefjord i morgen så da blir det prøvetur , satan glede mæ te å begynne å bygge om.

søknad om godkjenning er skreve så er bare å få levert den inn i en helvettes fart hehe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...