Dirty Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 hehe nei, derfor jeg byttet ut 3 literen med 3.2 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 28, 2009 Forfatter Share Skrevet August 28, 2009 yes yes, da har jeg vært å prøvekjørt 3.2 literen og skal hente den senere ikveld. skal ta noen bilder under transport hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Gromt Får ca 3 ganger så mye hk som meg nå... Kjenner jeg blir litt misunnelig Btw: Kommer det masse 323i deler for salg her i nærmeste fremtid kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 28, 2009 Forfatter Share Skrevet August 28, 2009 Gromt Får ca 3 ganger så mye hk som meg nå... Kjenner jeg blir litt misunnelig Btw: Kommer det masse 323i deler for salg her i nærmeste fremtid kanskje? hehe ja det gjør det. men er en 320 som er stroka til 2.3 l sylindervolum vi kan jo ræse 3.2 vs 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 1,8 takk Greit hvis jeg får 300m forsprang på kvartmila... Tenkte mest på om det kommer understell for salg etterhvert. Trenger bakstilling med skivebremser og ventilerte forbremser til sedanen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 28, 2009 Forfatter Share Skrevet August 28, 2009 å faen ja, grattis me ny bil, ja har det liggende nå også vis du er interesert, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Takker og bukker Oh? Pris hadde du tenkt deg for dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 3.2 en funker bra kim.. synd å plukke den bilen i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 28, 2009 Forfatter Share Skrevet August 28, 2009 pm send, da var den hentet julaften, nyttårsaften og bursdag på engang dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 hehe blir bra kim, for kanskje sitte på en tur når du får heve den i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Gromt! Engelsk M3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 Stemmer, er Engelsk M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 Bilder av gliset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 1, 2009 Forfatter Share Skrevet September 1, 2009 Kammerat har tatt noen, så må bare han til å sende de. så legge e de ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Har nå byttet ut lyktene, til HELLA med mørk bakgrunn + blinklys + lyktesenkere, er satt på FK justerbart. er montert litt stickers, og Svarte nyrer, har også montert BMW motorsport istedenfor M på m3 listene, men jau her e noen bilder e tok i full hast idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå