ZhilleN Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 Sinnsykt pen e36 du har dirtydicky! Blir bra med m3 motor og understell! Litt ot, hvor har du fått tak i nürbürgring logoen på rompa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 Litt ot, hvor har du fått tak i nürbürgring logoen på rompa? kjøpes på ringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 Litt ot, hvor har du fått tak i nürbürgring logoen på rompa? kjøpes på ringen Eller på Ebay.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 Litt ot, hvor har du fått tak i nürbürgring logoen på rompa? kjøpes på ringen Eller på Ebay.... men det er juks må jo kjøpes når du har kjørt rundt ringen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2009 Takker for all Hyggelige komentarer , alltid morro det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Liker den bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Da har jeg fått tak i, hehe, brodern har vært på Nürburgring nok ot fra meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2009 Hehe takk, ble det gull eller vanlig ?= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Ble svart, kan ikke ha gull på min, ikke noe annet som er i gull.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 skal ha en leppe under ja, ikke carbon emblem, det er 14iss haha ..men bakrutesenker, det er ikke fjortiss mener du? Tøff bil. Liker farga veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2009 hehe nei det syns jeg ikke. men tror ikke det passer til min vinge, har en liggende så kan jo sette den på for å se, kan jo være det blir fint, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 utrolig feit bil ! svart bil med gullcenter i felga er rått ! Hva slags vinge har du på ? Har en lav utgave selv, men vurderer en litt høyere som du har ! passer e36 coupe bra med litt gøy vinge syntes jeg ! Stå på videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 takker er en GT2 vinge paser bilen bra syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Passer bilen utrolig bra i mine øyne i hvertfall ! Er det diamantsort farge på bilen forresten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 Passer bilen utrolig bra i mine øyne i hvertfall !Er det diamantsort farge på bilen forresten ? Niks er cosmos Black Pearlcolor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå