Gå til innhold

Skall jeg lakere bilen sonn?  

47 stemmer

1. 1. Skall jeg lakere bilen sonn?

• JA!
      7
    • NEI!
      40

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hvorfor ikke bare lakke hele bilen hvit, med svart panser, tak og bakluke? DET er stilig, det du holder på med her er på grensa til voldtekt.
den er ny lakka fra blå til sort så d gidder jeg ikke tror jeg:P men liker det du sier:) men hva med hvit panser tak og grill?
Skrevet
Hvorfor ikke bare lakke hele bilen hvit, med svart panser, tak og bakluke? DET er stilig, det du holder på med her er på grensa til voldtekt.
den er ny lakka fra blå til sort så d gidder jeg ikke tror jeg:P men liker det du sier:) men hva med hvit panser tak og grill?

Tja... Usikker på om det fungerer... Når bilen først er svart, så hvorfor ikke prøve noe nytt?

a-free-wallpaper-portraying-a-luxury-black-sport-car-with-white-stripes-.0.17.jpg

Ser bra ut dette, spør du meg.

Skrevet

Tja... Usikker på om det fungerer... Når bilen først er svart, så hvorfor ikke prøve noe nytt?

a-free-wallpaper-portraying-a-luxury-black-sport-car-with-white-stripes-.0.17.jpg

Ser bra ut dette, spør du meg.

nja kansje ikke så domt:P skall mekke et bilde senere i dag;)

Skrevet

Litt smalere striper over bilen, og en stripe langs siden av bilen, sånn som den har? Stripene MÅ forresten stoppe ved panseret. :) Synes det ble tøft jeg... Likte det best i litt "matt hvit"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...