Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jo litt det og :lol: Kjører ikke lange strekningen med bilen når dekkene er dårlige, heller ikke i regn.

Jeg antar at du aldri har hatt slitte dekk selv?

han er vel ikke gammel nok til å ha lappen engang :lol:

syns ikke det er prat om annet enn miljø og trafikksikkerhet om dagen jeg, begge dela er så lite viktig at det er ikke et diskusjonstema for min del i hvertfall... det er alltid folk som kjører i fylla og gjør andre dumme ting, enten på veiene eller i gågata... eller butikken.

Skrevet
Skjer nok ingenting med mindre folk begynner å roe seg ned på treffa. Fatter ikke at folk gidder å burne å herje rundt omkring på parkeringsplassen, hva faen får man ut av det liksom? Selv har jeg vert der ved ett par anledinger, for det meste å se på andre biler og selvfølgelig slå av en prat med kompiser. Blir bare flau når jeg ser folk begynner å herje akkurat som alle andre skal bli dødsimponerte.

ja, for min del kan sånne som deg holde seg unna treff... biltreff er show og det betyr røyk+ burning.. å se på noen harry plastraketter stå stille og fremstå som tupperware og dertilhørende folk i saggebukser og rap-capser osv er bare å bli kvitt for min del...

Ekte råning er gamle biler,burning og desibel-pumping.... bilen bør i det minste kjøre kolonne på et treff, før deltakerne sovner.. nye plastbimmere er bare å bli kvitt, dem har ikke noe å gjøre på treff uansett.

hilsen harry og egosentrisk råner fra den gammeldagse generasjonen oppadgående raggare/rånere/glidere/rebeller :twisted:

Skrevet
Sinnsykt hissig politi for tiden..

Stoppe stort sett alt av biler som har antydning til å ver ungdomsbiler.

Jeg har ALDRI blitt stoppet med BMWen..

Hatt den i 2 og et halvt år ca.

Mercedesen ble jeg heller aldri stoppet med, utenom en gang i promillekontroll... Men da stoppe de ALT av biler.

Opelen ble jeg stoppet med første kvelden omtrent :P

De ser vel forskjell på biler. Biler som ser nogenlunde clean ut (ikke plastraketter o.l.) blir nok ikke stoppet. Men kjører man narkobil (Grå Senator A) eller stylingkataloger så er det nok flere blinkende lys fra onkel blå..

Og BMW-745iA: Den gamle skolen er den beste skolen!

Skrevet

Tror vi snakker 2 forskjellige generasjoner rånere her.. Hvis dere har uoverenstemmelser får dere ta det med hverandre.. Et lite råneoppgjør. Plast og abs vs stål og radialdekk. :lol:

Skrevet
Jo litt det og :lol: Kjører ikke lange strekningen med bilen når dekkene er dårlige, heller ikke i regn.

Jo, men ikke igjen... :oops: Hadde ikke "råd", men fant til sist ut at da hadde jeg ikke råd til å ha bil heller, heldigvis. Lot den stå til neste lønning :)

han er vel ikke gammel nok til å ha lappen engang :lol:

Ut fra hva du skriver, blir jeg litt usikker på hvem som er gammel nok til hva her :roll:

Skrevet

:lol:

Er det rart mange ser ned på råning?

det sier vel egentlig mer opp empati og intelligens til de som gjør det enn hva det sier om rånerne.. å se ned på en minoritet uten å kjenne til ABSOLUTT ALLE i hele landet innenfor minoriteten, tyder på at man faktisk er tilbakestående:) tviler på at andre medrånere bryr seg stort om slike taperbarn liksom :lol:

er litt som med rasister, full av fordommer..men null intelligens til å forstå at det er enkelte som er problemet. :wink:

Er det noen som skal ses ned på er det vel overlegne folk, det er tapere folk ler av.

Skrevet

:lol:

Er det rart mange ser ned på råning?

det sier vel egentlig mer opp empati og intelligens til de som gjør det enn hva det sier om rånerne.. å se ned på en minoritet uten å kjenne til ABSOLUTT ALLE i hele landet innenfor minoriteten, tyder på at man faktisk er tilbakestående:) tviler på at andre medrånere bryr seg stort om slike taperbarn liksom :lol:

er litt som med rasister, full av fordommer..men null intelligens til å forstå at det er enkelte som er problemet. :wink:

Er det noen som skal ses ned på er det vel overlegne folk, det er tapere folk ler av.

Det var mange store ord på èn gang! :roll:

Skrevet

Jo, men ikke igjen... :oops: Hadde ikke "råd", men fant til sist ut at da hadde jeg ikke råd til å ha bil heller, heldigvis. Lot den stå til neste lønning :)

Bilen blir lakkert den 14. August, når den har tørket er det nye felger, nye dekk og 4-hjulskontroll. Vil gjøre alt på en gang, og da gjør det meg lite om jeg kjører ned på rema for å handle med slitte dekk. Grusvei, grusvei, parkeringsplass, parkeringsplass, rema... :roll:

Skrevet

Hvor har du hørt det? Har du link? Det der hørtes helt bissart og banalt ut! Haha, hvis det er sant, så viser det Norge på sitt beste!

Skrevet

De gjør sikkert slik som de har gjort på Hundvåg, nede ved skoleskipet Gann!

Der har de satt opp STORE gule metallklosser med kjetting imellom, pga vi innbyggere har vert for mye der..

Men nå har de bare lagt litt utfordring til oss:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...