-Sammy Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 Bra gjort Jay-O støtter deg fult ut! Fin reportasje
andreas87 Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 Ja dette var gode greier Har selv bodd i Stavanger å har vært med på at det er MYE greier ang. rånetreffene som blir arrangert der..
tomasb Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 Morsom han eine "beboeren" som klagde på støyen..... Unger som grein, og var redde, fordi at det bråkte så mye....når en bor 700-800m vekke, på andre siden av motorveien? Enten har han skikkelig pingleunger, eller mest sannsynlig bare en dårlig unnskyldning for at han selv ikkje liker lyden(misunnelig?)
mad-fun Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 Her kan man se innslaget på nett. http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/517603
Andreas1 Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 Hvis de sporene på bakken her og sjåføren er representativt for miljøet eller slik miljøet fremstår har jeg faktisk en viss forståelse for Sættum. Den gummien som er avbildet her er ikke havnet der etter ên doughnut en søndagskveld...
Andreas1 Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 -Men veldig bra talt av Houen under intervjuet da
axor Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 -Men veldig bra talt av Houen under intervjuet da men fordel de sporene ut på en 4-5 år du, så er det ikke så masse allikevel, du stod som en god representant for oss jay-o vil ikke si at de klarte sette deg fast eller få deg til og si noe dumt, men var da fælt så kvasse spørsmål
Jay-O Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Skrevet Juli 27, 2009 Hvis de sporene på bakken her og sjåføren er representativt for miljøet eller slik miljøet fremstår har jeg faktisk en viss forståelse for Sættum. Den gummien som er avbildet her er ikke havnet der etter ên doughnut en søndagskveld... Nei, men så er ikke alle fotballentusiaster hooligans heller da!
Arotished Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 Tøft gjort å stille opp på TV, gode svar men når slike kommentarer kommer frem i tv-innslaget "Eg e ungdom, eg kan iche for det, det er i min natur" pluss endel uforsvarlig kjøring så blir det vanskeligt å nå frem igjennom all ørevoksen til de lokale politikerene våre. Det er viktigere med et Operahus på x antall titallsmillioner skjønner du.
Andreas1 Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 Nei, men så er ikke alle fotballentusiaster hooligans heller da! Ikke alle, -men de fleste har allikevel en liten hviskende jævel på skulderen når laget deres taper... Du gjorde uansett en veldig fin figur og la frem saken på en ryddig måte Jay-O.
H_c Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 JAY O! jeg skal slutte å kalle deg pissunge! Du gjorde en MEGET bra opptreden på tv intervjuet! Og når jeg sier noe så mener jeg det. Veldig bra og tøft gjort av deg.
E30Frelst Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 Dette her imponerte meg! Flink gutt! Skryt fra hedmarken! lykke til videre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå