Armanic Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Tok motorvask på M50 motoren min. Men den fusker, virker som om motoren rister når jeg ruser den. Hvor kan vannet legge seg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 Haster litt, skal kjøre hjem klokken halv 6 Det er 17 mil hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Det pleier å legge seg vann i tennplugghullene, du må skru ut coilene, og blåse rent med trykkluft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Ja, når motoren "rister" er det vann i tennplugghullene..jeg tok motorvask på en gammel bil jeg hadde..samme problem, tok ut tennpluggene og der lå det jammen en god 2-3 cm med vann.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 Takk folk :- ) Det var det, fant det ut selv Takk alikavell! Det var det :- ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå