LarsFromasj Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2009 Korrekt Ingen som trenger vinterprosjekt? Pris kan diskuteres noe ved hurtig avgjørelse!
Superbeetle Skrevet Oktober 8, 2009 Skrevet Oktober 8, 2009 Er ikke meningen å forstyrre i tråden, men.. Er det altså en utenlandsk m3 som er tatt inn i landet. Deretter har en krasjet/kondemnert 316 fått godkjent karosseribytte samt ombygging til M3? Er dette så gjort etter 316 hadde vært 10år i landet slik at den slapp avgifter? Isåfall er jo dette en ganske genial løsning! Irriterende at biltilsynet skal være så vanskelige nå.. Lykke til videre med salget, er jo et rimelig gromt prosjekt
LarsFromasj Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2009 Det stemmer. Det var et fint smutthull tidligere for å slippe unna dyre avgifter ved import.
LarsFromasj Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2009 Den originale 2,3 literen (S14B23). Bilen er ikke, eller har vært, godkjent i vognkort med sekseren, men den har jo gått i åtte år etter ombygging første gang, uten problemer.
kevine30 Skrevet Oktober 10, 2009 Skrevet Oktober 10, 2009 fin bil lykke til med salge Førstegangsreg: 1986. Fritt fram for trimming! ka du meint med det? bare nyskjerig
LarsFromasj Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2009 Du slipper å betale avgift på effektøkningen (Svindyrt!!) siden bilen er så gammel.
kevine30 Skrevet Oktober 10, 2009 Skrevet Oktober 10, 2009 Du slipper å betale avgift på effektøkningen (Svindyrt!!) siden bilen er så gammel. okei fått lån så har æ kjøpt den tvert!
JulianS Skrevet Oktober 10, 2009 Skrevet Oktober 10, 2009 Skriv norsk, er ofte jævelig vanskelig å tyde hva noen av dere skriver når dere skriver akkurat som dere snakker...! Det der kan tolkes som: "Har fått lån så jeg kjøper den tvert"
kevine30 Skrevet Oktober 10, 2009 Skrevet Oktober 10, 2009 Skriv norsk, er ofte jævelig vanskelig å tyde hva noen av dere skriver når dere skriver akkurat som dere snakker...! Det der kan tolkes som: "Har fått lån så jeg kjøper den tvert" hvist jeg har fått lån, så har jeg kjøpt den med ein gang!
LarsFromasj Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2009 Helst ikke... ikke med det første iallfall. Isåfall gir jeg beskjed. Disse kan medfølge for kr. 20.000,- ekstra (Selvkost ca. 26.000,-) da de er helt nye og ubrukte. 330mm forran m/ 6-pot kalippere 300mm bak m/ 4-pot kalippere
Riviera Skrevet Oktober 12, 2009 Skrevet Oktober 12, 2009 vet du ikke vil ha i bytte, men ikke lett å selge min cab nå tror jeg, så da blir det umulig allikevel. Min cab er verdt noen kroner, da det er en "Last Edition 798" og bare bygget i 250ex i verden med meget spesielt helskinn interiør all over. Hadde jeg fått solgt den, så ville vi nok handlet. Jeg legger ut noen annonser i morgen om du ikke vil ha den da bilen en restaurert skulle jeg få noen napp, så får vi holde kontakten Mvh Erik Wenås
LarsFromasj Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2009 Hei Erik! Desverre har jeg ikke mulighet til innbytte for øyeblikket da jeg har for mange biler, og altfor lite tid. Drømmer stadig om nye prosjekter, men realiteten har slått meg. (I en alder av 22, ikke verst!!) Håper du får solgt og at du tar kontakt da. Det må da være marked for noe så spesielt. Og angående salget... Bud rundt 120.000,- vurderes seriøst
Anbefalte innlegg