Gå til innhold

BMW E30 M3 S50B30 Prosjekt må bort!!

LarsFromasj
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er ikke meningen å forstyrre i tråden, men..

Er det altså en utenlandsk m3 som er tatt inn i landet. Deretter har en krasjet/kondemnert 316 fått godkjent karosseribytte samt ombygging til M3? Er dette så gjort etter 316 hadde vært 10år i landet slik at den slapp avgifter?

Isåfall er jo dette en ganske genial løsning! Irriterende at biltilsynet skal være så vanskelige nå..

Lykke til videre med salget, er jo et rimelig gromt prosjekt 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv norsk, er ofte jævelig vanskelig å tyde hva noen av dere skriver når dere skriver akkurat som dere snakker...! Det der kan tolkes som: "Har fått lån så jeg kjøper den tvert"

:P hvist jeg har fått lån, så har jeg kjøpt den med ein gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet du ikke vil ha i bytte, men ikke lett å selge min cab nå tror jeg, så da blir det umulig allikevel.

Min cab er verdt noen kroner, da det er en "Last Edition 798" og bare bygget i 250ex i verden med meget spesielt helskinn interiør all over. Hadde jeg fått solgt den, så ville vi nok handlet.

Jeg legger ut noen annonser i morgen om du ikke vil ha den da :shock:

bilen en restaurert

skulle jeg få noen napp, så får vi holde kontakten

Mvh Erik Wenås

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Erik!

Desverre har jeg ikke mulighet til innbytte for øyeblikket da jeg har for mange biler, og altfor lite tid. Drømmer stadig om nye prosjekter, men realiteten har slått meg. (I en alder av 22, ikke verst!!)

Håper du får solgt og at du tar kontakt da. Det må da være marked for noe så spesielt.

Og angående salget...

Bud rundt 120.000,- vurderes seriøst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...