Gå til innhold

S; '99 E46 320Ci *Automote* SOLGT!


anders87
 Share

Anbefalte innlegg

Må ærlig innrømme at jeg ikke skjønner hvorfor denne bilen ikke er blitt solgt opptil flere ganger allerede..! Prisen ligger jo bare noen titusener over hva en tilsvarende, "vanlig" 320Ci av samme årsmodell og med samme kilometerstand er til salgs for... hvis noen synes dette er dyrt så vet ikke jeg :roll:

Hadde jeg kunne tatt meg råd til en ren "cruisebil" så ville denne stått høyt på lista 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må ærlig innrømme at jeg ikke skjønner hvorfor denne bilen ikke er blitt solgt opptil flere ganger allerede..! Prisen ligger jo bare noen titusener over hva en tilsvarende, "vanlig" 320Ci av samme årsmodell og med samme kilometerstand er til salgs for... hvis noen synes dette er dyrt så vet ikke jeg :roll:

Jeg forstår hvorfor... Det er rett og slett fordi folk flest nå for tiden liker bedre orginal utseende på biler (orginal mtech osv)

Og da forsvinner utrolig mange kjøpere uansett hvor billig den hadde vært. Blir kostbart å kjøpe denne for de som ikke liker styling, da kan man like gjerne kjøpe en orginal.

Min mening er at det er en helt urealistisk pris, for en 12år gammel bil. Halver prisen så kanskje man får napp (selv om det og er i meste laget) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår hvorfor... Det er rett og slett fordi folk flest nå for tiden liker bedre orginal utseende på biler (orginal mtech osv)

Og da forsvinner utrolig mange kjøpere uansett hvor billig den hadde vært. Blir kostbart å kjøpe denne for de som ikke liker styling, da kan man like gjerne kjøpe en orginal.

Min mening er at det er en helt urealistisk pris, for en 12år gammel bil. Halver prisen så kanskje man får napp (selv om det og er i meste laget) :)

Trenden har forandret seg ja, men det finnes allikevel mange som tilber denne stilen.

Det lå en tilsvarende lik Anders sin til salgs på finn.no for noen måneder siden. Den ble solgt i løpet av kort tid, til ca. samme pris.

Alt handler om å treffe riktig kjøper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår hvorfor... Det er rett og slett fordi folk flest nå for tiden liker bedre orginal utseende på biler (orginal mtech osv)

Og da forsvinner utrolig mange kjøpere uansett hvor billig den hadde vært. Blir kostbart å kjøpe denne for de som ikke liker styling, da kan man like gjerne kjøpe en orginal.

Min mening er at det er en helt urealistisk pris, for en 12år gammel bil. Halver prisen så kanskje man får napp (selv om det og er i meste laget) :)

Trenden har forandret seg ja, men det finnes allikevel mange som tilber denne stilen.

Det lå en tilsvarende lik Anders sin til salgs på finn.no for noen måneder siden. Den ble solgt i løpet av kort tid, til ca. samme pris.

Alt handler om å treffe riktig kjøper.

Er enige med dere begge, og jeg har selv erfart opptil flere ganger hvor mye man taper i kroner og øre på "oppgraderinger" på bil, enda jeg selv har holdt meg innenfor det akseptable hos "Original Polizei". Bil er tap, og påkostninger/oppgraderinger på bil gir enda større tap. Er også helt enig i at de fleste vil ha en mer diskré bil, gjerne med M-sport pakke, som de kan bruke hele året enn en showbil, og at kundegruppen dersom blir kraftig innskrenket.

Likevel kan jeg ikke unngå å si meg aller mest enig med Tore; "Alt handler om å treffe riktig kjøper.". Kjøperen må sette pris på de oppgraderinger som er blitt gjort, og verdsette disse såpass mye at han kan være villig til å betale noe ekstra for det. Og det er akkurat dette jeg ikke skjønner; at det i løpet av to-års perioden denne bilen har vært til salgs ikke har vært en eneste en i Norges land som har falt pladask for denne, særlig etterhvert som prisen har blitt meget edruelig (min subjektive mening). Kanskje også den lange annonseringstiden roper et "varsku" til potensielle kjøpere?

Jeg, for min del, tror denne ville blitt solgt rimelig raskt dersom den hadde blitt hellakkert svart (eller i en annen farge), istedenfor å ha den mer gyselige to-fargede stilen som er helt ut nå. Da ville man hatt en forholdsvis clean og brutal E46 coupe med masse gromdeler til nesten samme pris som en vanlig 320Ci med M-pakke.

Men, nå er det nok OT fra min side; skal ikke forsøple tråden helt. Lykke til med salget! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Er vel det det handler om, treffe på riktig kjøper, noe jeg tydeligvis ikke gjør :P

Er mange som har sagt i tlf at denne skal jeg ha, senest en fra trøndelag som praktisk talt sa "jeg måtte holde av bilen, for denne skulle han kjøpe!"

Har ikke hørt noe fra mer fra han og sendt han sms han ikke har besvart..

Vil egentlig ikke han stående i et år til, så setter en høstpris nå til 139.000

KOM OG HENT !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes den forrige prisen din var rimelig, dette er jo tilnærmet gratis. Tørr ikke tenke på hva du har tapt på denne en gang.

Ser mange av de vanlige coupè-ene også ligger lenge på finn.no for tiden, så blir spennende å se hvordan det går med min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen finn annonse ute nå, så er bare på bimmers den ligger ute til denne prisen. Får jeg ikke solgt den nå, får den stå til våren igjen, men da til en litt høyere pris igjen.

Har svidd i lommeboken denne bilen ja, kjøpte jo bilen helt orginal for 155K så..

Men er vel ikke så mye verre enn verditapet om jeg hadde kjøpt meg en helt ny E90 325 med litt utstyr og eid i 4 år før videresalg igjen.

Er hvertfall det jeg trøster meg med, stemmer det ikke, så ikke nevn det i denne tråden er du snill :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...