Dr_S Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Er det virkelig så ille på Elverum altså? Kan umulig være mye politi i gatene der oppe.
flonoen Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Virker som om de som holder med anti-politi-leiren her mer som ser ned på oss "snutslikkere", fordi vi er noen tapere som er redd for å stå i mot makthaverne. Men samtidig så er det de nesten utelukkende de som mener at politiet skal behandles som dritt, for det er dritt de er, som har kjipe historier å fortelle om politiet. Kanskje dere bør forstå at å behandle andre med respekt, får dere en anelse respekt tilbake? Og da mener jeg ikke at dere skal smile fint til din lokale politimann neste gang du blir stoppet, og håpe at du blir godt behandlet, for om dere er så frekke og nedlatende i virkeligheten som dere fremstår her, så kan det nok ta noen års tid for politifolka å forandre mening om dere. For all del, kjipt at førstemøtet deres med politiet har vert dårlig, men som de virker på innlegga her, så har dere hatt en eller to dårlige erfaringer med politiet, for så å sette seg totalt på bakbeina og dra alle (iallefall av de dere vet om av politifolk) under en kam. Og ja, kanskje alle politifolka dere vet om er litt ute etter dere, men det har kanskje noe med at de har vel noe som heter pauserom der småpraten går fritt, og der de sitter igjen med et inntrykk av dere som ikke akkurat overgår inntrykket dere har av de. Men hva vet jeg, jeg er jo bare en jævla snutslikker.
E-30 big Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Mulig jeg er misforstått litt i dette... kjenner privat 3 stk som har politi utdanning å jobber innen dette yrke,dette er greie folk som jeg har STOR respekt får. Det er disse som er innen dette yrke og samtidig tror di er aktorer,dommere og en sammfunns ryddere samtidig jeg vil til livs.. en slik politi mann/kvinne (ver du trygg det finnes der jeg bor,ei skikkelig heks) som er FARLIGE i en slik stilling. er ingen problem får dem å få dømt DEG i hvilken som helst sak uansett å uskyldig du er viss disse personene har funnet på att du skal tilltales og DØMMES Og dette har jeg faktisk sett å hørt om flere ganger i større å mindre skala både blant venner å kjente..nå er det ikke slik att jeg har bare krimminelle som venner/kjente men dette kan skje hvem som helst! dette er ting som det blir prata om og som gjør att folk mister respekten totalt får innen denne yrkesgruppa desverre. Jeg er ikke i mot politi eller den jobben disse gjør får dette er et must i sammfunnet. Ellers ha en fin helg å kjør bak politi å film så masse dere vil får det er ikke kriminelt å det skal dere ikke straffes for
Johnsen Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Tulling! Ja d har de lov til! Kanskje dere lærte av det da!? Skulle bare nappa lappen fra sjåføren også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå