Johnsen Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 haha, ja rosø lånte den da jeg hadde bilen stående på nesna ei helg hvor eg hadde tjenestebilen inne på mo. Hørte han sa det var en del som lurte litt! Haha! Man vet aldri med Rosø vettu! Dere får ta dere en tur innom å snakk litt bil i mårra da!
Gjest Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Pauls1 skrev: åja, så det er din bil Johnsen.. var en del snikk-snakk for et par uker siden når mr.Rosø himself kom kjørende i en strøken e36 328. Tenkte han kanskje skulle gå undercover og infiltrere "bilmiljøet" her eller no Steffen : blitt mye kjøring med 535`en i det siste? Tja vart litt da. Tog ca 4timer og annskaffe Dokumentasjon stemplet og signert fra Bmw Norge om at Dem TILLATER Bredere dekk bake enn fremme. Dimensjon på en 535ia limo normalt lastet er 235/40 18" fremme og 265/35 18" bake. jeg har 255/35 18" bake nå, men de er innenfor grensen til feiprosenten som er tillat i følge bmw. I biltilsynets register er det 255/35 18" som er 100% riktig. Uansett. Nye dekk er bestillt og skal innføres i vognkort. Johnsen? Du vet ikke av ett sett lyktespylere? Hehe
Hauso Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Synes det er utrolig bra med sånne politifolk som deg Johnsen! sånne som skaper respekt på den riktige måten. Og når du legger fram tinga som du gjør, så er det også flere av oss som skjønner at dere må gjøre jobben deres, sånn den skal gjøres, selv om dere også kan se litt gjennom fingrene på enkelte ting! Stå på! Det er sånne tjenestemenn som deg, Norge trenger! God natt!
Johnsen Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Takk Hauso. LaMek: Nei eg veit ikke d, men har du undersøkt om det er påkrevd? Ta å undersøke det først, er litt i tvil. Så det ordnet seg med dekkene da?
Deep Dish Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Johnsen skrev: Takk Hauso.LaMek: Nei eg veit ikke d, men har du undersøkt om det er påkrevd? Ta å undersøke det først, er litt i tvil. Så det ordnet seg med dekkene da? Lyktespylerer er påkrevd hvis bilen er utstyrt med xenonlys...
Johnsen Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Ja det vet jeg, men det mener jeg du ikke hadde LaMek?
knut_olestad Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Gutta på kontoret her er stort sett greie å ha med å gjøre, gamlekara er faktisk langt rundere i kantene enn det unggutta er Så lenge man kjører med vett og bilen er i god teknisk stand legger de seg ikke på blålysa når de ser senk og store felger
Rabies Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 knut_olestad skrev: Gutta på kontoret her er stort sett greie å ha med å gjøre, gamlekara er faktisk langt rundere i kantene enn det unggutta er Så lenge man kjører med vett og bilen er i god teknisk stand legger de seg ikke på blålysa når de ser senk og store felger Tror jeg har blitt stoppet av alle sammen her i byen jeg. Fra aspiranter til oldboys Men av en eller annen grunn skjer det stort sett bare når jeg kjører pent Xenonlys kommer imot og passerer- Xenonlys tar en u-sving- Xenonlys blir litt usynlige pga blålys og tusenmetere som blinker hyppig akompagnert av et fint lite sirene-orkester- Xenonlys, tusenmetere, fjernlys og blålys blir værende på etter stopp og reflekteres i speilene mine "Førerkort,vognkort, er det din bil, hvorfor står det ikke i vognkortet at bilen er omlakkert (den er ikke det), har du vært borte i politiet før, hvor har du vært, hva har du gjort, hvorfor er du her, hvor skal du, hva skal du der, jobber du, hvor jobber du?" Jeg spør hvorfor jeg ble stoppet... "Rutinekontroll" Skal ikke ta deg jobb i Kristiansand da Johnsen Edit: Og nå skjedde det nettopp igjen Promillekontroll denne gangen. Traff de i baneheitunellen, ble stoppa ved trekanten Edit2: Skriveleif
Gjest Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 Johnsen skrev: Ja det vet jeg, men det mener jeg du ikke hadde LaMek? De ligger umder mfangeren:) Må ta hull for den, men det gadd jeg ikke når jeg monterte fangern når jeg ikke hadde xenon uansett.. Jepp har all dokumentasjon jeg trenger for og få stemplet det i vognkortet så det blir sendt inn på mandagen:)
Johnsen Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 Gode greier! Som sagt, keffen er varm hvis du\ dere kommer innom.
Just-turbodiesel Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 knut_olestad skrev: Gutta på kontoret her er stort sett greie å ha med å gjøre, gamlekara er faktisk langt rundere i kantene enn det unggutta er Så lenge man kjører med vett og bilen er i god teknisk stand legger de seg ikke på blålysa når de ser senk og store felger x2! Politiet på Kongsberg er meget hyggelige.. er en som prøvde seg litt, men ble holdt i ørene av han han var på patrulje med.. så jeg har bra erfaringer hittil. Men en del kompiser har vært offer for nazi-snuten...F.eks en bekjent fikk kjøreforbud fordi bilen røyk for mye svart og ble fult hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå