fjellmo Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 åy åy åy for noe irriterende skit altså. Nå tror jeg at bilen min går på 5 sylindre på tomgang og helt opp til ca 3000 rpm... Jeg tipper at det er en coil som har røket selv om en diagnosetest ikke fikk dette opp.. Er det noen mulighet for å feilsøke dette, UTEN å sette bilen på en grådig verksted? Kan jo også nevnes at jeg byttet toppdekselpakning på fredag, det var da hele moroa begynte.. Tips mottas med takk
fjellmo Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Skrevet Juli 28, 2009 hehe jada, fikk jo hjelp av en som har skrudd bil før da lurer litt på om det også kansje kan være luftmengde målern som kødder litt.. eller så kan det jo være en av følerne jeg har byttet opptil flere ganger.. men siden den fusker på tomgang og under 2000rpm så må det jo være noe med tenninga eller noe lignende.. jeg klør meg snart gjennom hjernebarken jeg :/
fjellmo Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Skrevet Juli 29, 2009 ingen som har peiling på hva det kan være??
jensemann23 Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 tipper du har satt jordingen på en av coilene feil på.. sjekk det, samt den jordingsplata.
fjellmo Skrevet August 1, 2009 Forfatter Skrevet August 1, 2009 nå skal jeg hjem å sjekke ut.. går det ann å som om tenningsspolen er gåen på noe måte(coilen)... ellers skal jeg gå over plugger og tilkoplinger og alt som trengs.. håper det fungerer nuh
fjellmo Skrevet August 1, 2009 Forfatter Skrevet August 1, 2009 nei det var ingen olje der nå gitt.. men etter å ta ha tatt strømmen til en og en av tennspolene, så virker det som at den ene er helt gåren... spiller det noen rolle om det er sprekk i gummien nederst i gummien?? kan slække reimer ha noe med at bilen fusker sånn??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå