-2r Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 Er det bare plug'n'play å installere Hellas halogen facelift på E39? (Sette på plass å koble til kabler...) Mye styr å få justert lyktene og alt til å funke, el høydejustering etc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 masse tråder om det her, men ja plug&play! bortsett fra du sikkert må bøye litt på påfyllingen til AC, da den står litt i veien. monterer gjør du på 10-15 min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 masse tråder om det her, men ja plug&play! bortsett fra du sikkert må bøye litt på påfyllingen til AC, da den står litt i veien. monterer gjør du på 10-15 min. Bøye på AC røret tror jeg du bare må gjøre om du har Xenon, men er ikke 100% sikker, måtte det på min med Hella Facelift Xenon, men det gikk greitt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miata Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Hva er prisen på Hella Faceliftlykter ? (brukt) har noen halogen som jeg vurderer å selge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-2r Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2009 masse tråder om det her, men ja plug&play! bortsett fra du sikkert må bøye litt på påfyllingen til AC, da den står litt i veien. monterer gjør du på 10-15 min. Sweet, så må ikke på verksted for å få justert lyktene korrekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Marker lyskjeglene på en plate før du begynner å demontere. Da blir det ganske greit å justere de nye lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 masse tråder om det her, men ja plug&play! bortsett fra du sikkert må bøye litt på påfyllingen til AC, da den står litt i veien. monterer gjør du på 10-15 min. Sweet, så må ikke på verksted for å få justert lyktene korrekt? bare se til at du har fått med deg adapter kabler før du begynner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-2r Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 bare se til at du har fått med deg adapter kabler før du begynner Hvis jeg kjøper lyktene fra f.eks Koed så følger vel det med de adaptere og kabler som trengs regner jeg med...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 kjøper du nytt følger allt med ja, jeg selv kjøpte fra Koed og allt ligger i pakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå